مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به وظیفه خطیر و انکار ناپذیر دامپزشکی در حوزه سلامت ، نقش این اداره در تامین سلامت مواد غذایی از مزرعه تا سفره را مهم و حیاتی خواند و تحقق اهداف دامپزشکی نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین استانی است.
کد خبر: ۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 09 June 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ، دکتر امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی ضمن سفربه شهرستان ورزقان و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندار و شهردار و مسئولین شهرستان برگزار شد حاضر و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه دامپزشکی قرار گرفت .

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات بهداشتی شهرستان در حوزه دامپزشکی دکتر بهداد مدیرکل دامپزشکی استان با تبیین جایگاه و نقش دامپزشکی مخصوصا در بحث پیشگیری از بیماریهای مشترک و اهمیت برنامه های واکسیناسیون و تست و کشتار دامها و نیز اهمیت نظارت بهداشتی دامپزشکی بر فراورده های خام دامی از تولید تا مصرف اشاره و وظیفه خطیر و انکار ناپذیر دامپزشکی در حوزه سلامت تاکید و نقش این اداره را در تامین سلامت مواد غذایی از مزرعه تا سفره را مهم و حیاتی خواند.

دکتر بهداد به بحث اعتبارات دامپزشکی استان اشاره نموده و گفت : علارغم اینکه این استان از نظر مسائل دامپزشکی در رتبه های اول کشوری قراردارد ولی از نظر تخصیص اعتبارات در جایگاه 31 کشوری می باشد و خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به این بخش شدند و از جناب آقای دکتر وفادار فرماندار شهرستان ورزقان نیز خواستار توجه بیشتر در بحث اعتبارات شهرستانی به دامپزشکی شدند.

در ادامه دکتر وفادار فرماندار محترم شهرستان نیز ضمن ذکر اهمیت دامپزشکی از تلاشهای اداره دامپزشکی در بحث کنترل بیماریهای دام و بیماریهای مشترک مخصوصا بیماریهای نوپدیدی نظیر بیماری لمپی اسکین تشکر و قدردانی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار