مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیشترین مصرف برق در فصل تابستان را مختص سیستم‌های سرمایشی دانست و گفت: بیش از 45 درصد مصرف برق در اداره‌ها مربوط به سیستم خنک‌کننده است.
کد خبر: ۴۵۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی‌مراد‌ مرادی‌مجد، اظهار داشت: برق در طول 24 ساعت مصرف مشترکان با نوساناتی از جمله شدت و ضعف‌ها‌یی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه شدت نوسانات برق را ساعت یازده تا 15 عصر و ساعات 19 تا 23 اعلام کرد و گفت: این 2 بازده زمانی را پیک مصرف می‌نامند.

وی با بیان اینکه ساعات یازده تا 15 عصر پیک کشوری محسوب می‌شود، ادامه داد: مصرف برق در کل کشور در این بازده زمانی بالا است و با توجه به اینکه شبکه برق به هم پیوسته و سراسری است مصرف در هر جایی از کشور در پیک مصرف کشور محاسبه می‌شود.

مرادی‌مجد از مشترکان خواست به منظور تامین برق تمامی مشترکان در کشور، از مصرف غیرضروری در ساعات پیک مصرف خودداری کنند.

این مسؤول بیشترین مصرف برق در فصل تابستان را مختص سیستم‌های سرمایشی دانست و تصریح کرد: بیش از 45 درصد مصرف برق در اداره‌ها مربوط به سیستم خنک‌کننده است.

وی با بیان اینکه 35 تا 40 دصد از مصرف برق در منازل نیز به بخش سرمایشی برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از خاموشی بهتر است دمای سیستم‌های خنک‌کننده روی 25 درجه تنظیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار