معاون خدمات شهری و محیط زیست مدیریت شهری جنوب شرق تهران از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی به‌مناسبت هفته جهانی محیط زیست خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 09 June 2015
به گزارش فارس رحمان پارسا با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته با شعار «هشت میلیون آرزو یک تهران و آسمان آبی زمین پاک» اجرا می‌شود، اظهار داشت: در این راستا کارگاه آموزشی کاهش تولید زباله و تفکیک پسماند از مبدا در سرای محله ناحیه 5، کارگاه آموزشی صرفه‌جویی در مصرف برق و حفاظت از طبیعت در سرای محله ناحیه 2 و کارگاه آموزشی صرفه‌جویی در مصرف انرژی ویژه پرسنل ناحیه 2 از جمله برنامه‌های آموزشی است که به‌مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد.

به گفته وی پیاده‌روی نمادین و اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه بانوان و کودکان در ناحیه 4 و مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه کودکان و نوجوانان در ناحیه سه از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته محیط زیست است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست مدیریت شهری جنوب شرق تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در روز «بدون خودرو» نیز برنامه آموزشی ویژه‌ای برای شهروندان در پایانه خاوران انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: برپایی غرفه اطلاع‌رسانی در قالب جشنواره محیط زیست در فرهنگسرای خاوران و محوطه ساختمان شهرداری با هدف ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و پرسنل در زمینه حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه‌ها در این زمینه است.

پارسا در پایان یادآور شد: برنامه پاکسازی ارتفاعات در ناحیه 8 با حضور مسئولان و کارکنان شهرداری و شهروندان و برنامه حفاظت از طبیعت و محیط زیست سالم در مرکز آموزش گل و گیاه منطقه از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

 برنامه‌های هفته جهانی محیط زیست از تاریخ 16 خرداد در جنوب‌ شرق تهران در حال اجراست و تا 22 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار