مدیرکل امنیتی وانتظامی استانداری قزوین گفت: ارزش ریالی پرونده های قاچاق در قزوین در سال گذشته ۹ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۴۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 04 July 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، یوسف جهانی پور در ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان قزوین اظهارداشت: ارزش ریالی این پرونده ها در سال قبل ۲۳۰ میلیارد ریال و در سال قبل از آن حدود ۲۵۴ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: تعداد پرونده های تشکیل شده در سال گذشته ۹۶۶ فقره به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۹۴ با ۴۲ درصد افزایش در تعداد و ۹ درصد کاهش در ارزش ریالی مواجه بود.

جهانی پور تصریح کرد: در سال گذشته یک هزار و ۷۵ نفر در زمینه قاچاق کالا و ارز در استان دستگیر شدند و ۵۰۹ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شد که نسبت به سال گذشته در تعداد دستگیرشدگان با افزایش ۱۴ درصدی و در خودروها با کاهش ۹ درصدی مواجه بودیم.

وی اضافه کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز باید همواره در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مورد توجه قرار گیرد و از تمامی ظرفیت های کشور و استان برای مبارزه و مقابله با پدیده استفاده کرد تا به نتیجه رسید.

جهانی پور یادآورشد: با ثبات ایجاد شده در بخش های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در دولت یازدهم می توان با دید بازتر و جامع تری در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز حرکت کرد.

وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید با همکاری دستگاه ها و نهادهایی چون تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و گمرک، قاچاق کالا از ۲۵ میلیون دلار در سال به ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار کاهش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار