ایلامی : متاسفانه برخی از ارگان‌ها با نظر داشتن به زمین‌های دانشگاه و با اقدامات غوغا سالارانه سعی بر انجام اقداماتی دارند.
کد خبر: ۴۵۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 04 July 2017
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز دانشکده داروسازی در یاسوج خبر داد و گفت: برای احداث ساختمان این دانشکده با مشکل کمبود زمین روبه‌رو هستیم در حالی برخی با غوغاسالاری چشم طمع به زمین دانشگاه دارند.

اورنگ ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: طی سفری که به وزارتخانه داشتیم و با مکاتبات صورت گرفته مجوز احداث دانشکده داروسازی یاسوج از سوی وزیر بهداشت و درمان صادر شد.

وی با بیان اینکه کمبود فضای فیزیکی یکی از مشکلات اصلی این پروژه است،عنوان کرد: دانشگاه از نظر داشتن زمین مناسب با مشکلاتی روبه‌رو بوده که امیدواریم با همکاری استانداری، منابع طبیعی و دیگر دستگاه‌های متولی بتوانیم با آماده شدن زمین عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کنیم.

ایلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از ارگان‌ها با نظر داشتن به زمین‌های دانشگاه و با اقدامات غوغا سالارانه سعی بر انجام اقداماتی دارند تاکید کرد: ما نیز همکاری‌های لازم را انجام داده که مقرر شد زمینی معوض به دانشگاه داده شود، چرا که دانشگاه خود را مجزا از دیگر ادارات ندانسته و مسائل استان برای ما نیز مهم است و انتظار می‌رود این مشکلات به روش معقول و مسالمت آمیز رفع شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از صدور مجوز مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و افزود: ساختمان این مجتمع در دست احداث بوده و در آینده‌ای نزدیک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ایلامی با بیان اینکه این مجتمع آموزشی در مهر ماه امسال از خانواده‌های کارکنان دانشگاه در مقطع ابتدایی ثبت نام می‌کند تصریح کرد: از عموم مردم نیز با داشتن معدل بالا و شرکت در آزمون، نام نویسی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار