ربیعی در عیادت از پزشکیان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز به شستا را حتما پیگیری می‌کند و در صورت نیاز در جلسه هیات دولت مطرح و آن را پیگیری می‌کنم.
کد خبر: ۴۵۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 03 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز با هیات همراه، مدیرکل کار استان و دبیر اجرایی خانه کارگر استان در منزل مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس و نایب رئیس مجلس حضور یافته و از وی عیادت کرد و سلامتی و آرزوی بهبودی کامل وی را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

نایب رئیس مجلس نیز در این دیدار با تشکر از عیادت وزیر  با اشاره به نامه محمد نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهوری به وزیر کار، رفاه و اجتماعی به دنبال درخواست نمایندگان مردم تبریز از رئیس جمهور در خصوص واگذاری کارخانه‌های ماشین سازی و ریختگری تبریز به آن وزارتخانه( شستا) با تهاتر مطالبات تامین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به اینکه در برنامه توسعه ششم اجازه تهاتر داده شده انتظار داریم وزیرکار و رفاه اجتماعی این موضوع را پیگیر کنند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی  نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای مسعود پزشکیان در پاسخ به این درخواست نماینده تبریز گفت: مسئله واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز را حتما پیگیری می‌کند و در صورت نیاز حتی در جلسه هیات دولت مطرح و آن را پیگیری می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :