شهردار اردبیل گفت: فاز اول پروژه عظیم میدان قدس اردبیل که به میدان بیضی شکل معروف است، تا آخر تیرماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد .
کد خبر: ۴۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 03 July 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید اعضای شورای ترافیک شهرستان اردبیل از پل قدس اظهار کرد: با همراهی فرماندار اردبیل جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل را در کارگاه احداث پل قدس برگزار کردیم تا در آستانه تکمیل این پروژه محدودیت‌های ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور و سایر مسؤولان مورد توجه قرار گیرد .

وی با بیان اینکه پیشاپیش از شهروندان اردبیلی، مسافران و گردشگرانی که در مسیر تردد پل قدس و خیابان‌های همجوار آن دچار مشکل می‌شوند، عذرخواهی می‌کنیم، تصریح کرد: اجرای هر پروژه سختی‌های خاص خود را دارد که قطعاً با افتتاح آن این سختی‌ها و تلخی‌ها جای خود را به خوشحالی و شیرینی می‌دهد .

شهردار اردبیل گفت: با این وسعت کار که اولین تجربه در سطح استان اردبیل است، عملیات عمرانی وسیعی با حجم بالای ریالی، فنی و اجرایی در حال انجام است که امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌ها و پیگیری مسؤولان شهرداری اردبیل در حداقل زمان این پروژه به نتیجه برسد .

لطف‌اللهیان محدودیت فصل کاری و حضور گردشگران را در اردبیل یادآور شد و افزود: علی‌رغم همه این شرایط خاص ما باید تلاش کنیم تا از فصل کاری بهترین استفاده و بهره را ببریم تا این پروژه در مدت زمان تعیین شده به نتیجه رسیده و تکمیل شود .

وی با بیان اینکه پل قدس اردبیل با معماری ویژه به نماد شهر اردبیل تبدیل می‌شود، بیان کرد: جالب است همزمان با اجرای این پروژه، کارگاه تولید تیرهای فلزی در تهران فعال است و سعی بر این است تا به سرعت پروژه اجرا شده و هموطنان از آن استفاده کنند .

لطف‌اللهیان از تکمیل و افتتاح فاز اول این پروژه و میدان بیضی شکل آن خبر داد و اضافه کرد: همان طوریکه در بازدیدهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، فرماندار اردبیل و سایر مسؤولان قول دادیم، امید می‌رود تا پایان تیرماه فاز اول این پروژه که یک میدان بیضی شکل است، تکمیل شده تا از بار ترافیکی این منطقه کاسته شود .

در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل که با حضور اعضا در کارگاه احداث پل قدس اردبیل برگزار شد، سالاروندی مدیر پروژه به سرعت اجرای خوب پروژه پل قدس اشاره کرد و گفت: ما برای عملیات خاکریزی و همسطح‌سازی برخی از مسیرهای اطراف پل قدس نیازمند اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این پروژه هستیم که امیدواریم از فردا به مدت دو هفته با همکاری پلیس و با اعمال محدودیت‌ها این کار در دستور عملیات اجرایی قرار گیرد .

در این جلسه بر اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ضرورت استفاده هموطنان از وسایط نقلیه عمومی و همچنین انجام برخی از کارها به صورت شبانه‌ تاکید شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار