جلسه هم انديشي در خصوص مسائل و مشكلات تخليه و بارگيري گندم در راه آهن جنوب شرق به منظور افزايش تناژ تخليه و حل مشكلات حمل گندم به صورت تركيبي از طريق ناوگان حمل و نقل ريلي تشكيل شد.
کد خبر: ۴۵۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 03 July 2017

مجيد ارجوني مدیرکل راه آهن جنوب شرق در این جلسه اظهار کرد: ايستگاه باري زاهدان به طور ميانگين روزانه قابليت تخليه ۲۲ واگن معادل ۱۲۲۰ تن گندم را دارد كه در حال حاضر روزانه حدود 6.2 واگن تخليه و 15.5 واگن در ايستگاه مذكور در انتظار تخليه است.

وي افزود: ظرفيت پايين ذخيره سازي گندم كارخانجات آرد، عدم تخليه واگن ها در تمامي ايام تعطيلي، شرايط بد جوي، كمبود ناوگان حمل و نقل جاده اي، عدم تطبيق برگه توزين محموله در ايستگاه باري و كارخانجات آرد و عدم پذيرش گندم توسط كارخانجات آرد پس از پايان ساعت اداري از دلايل عمده انتظار و عدم تخليه به موقع واگن هاي حمل گندم به شمار مي رود.

مديركل راه آهن جنوب شرق گفت: اين امكان وجود دارد تا يك دستگاه ديزل در ايستگاه باري در دو نوبت صبح و ظهر عممليات مانور و جابجايي واگن ها را به تعداد ۲۲ واگن در دو نوبت داشته باشيم.

وي ادامه داد: در راه آهن تعطيلي و سكون بي معناست لذا ميبايست خودمان را هم نوا و متعادل در مبدا بارگيري كنيم و به مقدار بارگيري از مبدا به همان مقدار تخليه در مقصد داشته باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار