مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا سه سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳ 12 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ، فیروزخدایی ر نشست بررسی مشکلات روستای مهماندوست از توابع بخش کورائیم شهرستان نیر افزود: هم اکنون 56روستای شهرستان نیر از نعمت گازطبیعی بهرمند هستند که 78درصد خانوار روستایی این شهرستان را شامل می شود.

وی بیان کرد: عملیات گازرسانی به 13 روستای این شهرستان نیز درحال اجرا می باشد که با بهره برداری از آنها درصد برخورداری خانوارهای روستایی شهرستان نیر از گاز طبیعی به 87 درصد خواهد رسید.

احمد حاج علیزاده مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در این نشست از تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20خانوار استان خبر داد وگفت: طرح هادی 240 روستا بالای 20خانوار در استان اردبیل تا پایان برنامه پنجم توسعه تهیه خواهد شد.

وی به طرح مقاوم سازی مسکن روستایی هم اشاره کرد واظهار کرد: 150 میلیارد ریال اعتبار برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان اختصاص یافته و متقاضیان می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی همچنین از اجرای طرح هادی درپنج روستای بوسجین، مهماندوست علیا, خانه شیر، جین قشلاقی و قورتولموش شهرستان نیر خبر داد

مصطفی افضلی فرد نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم به اهمیت تسریع دراجرای عملیات گازرسانی به مناطق روستای بخش کورائیم اشاره کرد ودر خصوص اجرای طرح هادی وتامین آب شرب روستا های این بخش قول مساعد داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار