یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه خطوط تولید کشور فرسوده است، گفت: افزایش بهره‌وری در صنعت به تزریق فناوری روز نیاز دارد.
کد خبر: ۴۵۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 01 July 2017
محمدحسین صدرایی درباره عقد قرارداد با شرکت‌های بزرگ صنعتی جهان اظهار کرد: شرکت‌هایی که برای عقد قرارداد تجاری وارد ایران شده‌اند، همه در دنیا صاحب‌نام هستند.
 
وی ادامه داد: شرکت‌های بنز و ... همه در سطح یک صنعت جهان فعالیت و نام و آوازه بلندی دارند و حضور آن‌ها در ایران اتفاقات خوبی را برای صنعت کشور به همراه دارد.
 
این کارشناس مسائل اقتصادی با تأکید بر اینکه از دیرباز آلمانی‌ها با ایران در حوزه تجارت، بازرگانی و اقتصاد ارتباط خوبی داشتند، تصریح کرد: روابط تجاری ما با این کشورها خوب بوده است و همچنان ادامه دارد.
 
صدرایی با اشاره به اینکه احیای صنعت کشور به تزریق فناوری روز دنیا نیاز دارد، اضافه کرد: این مهم از طریق عقد قرارداد با شرکت‌های بزرگ صنعتی دنیا امکان‌پذیر خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه با تزریق فناوری روز دنیا به بدنه صنعت کشور می‌توان بهره‌وری را به حداکثر رساند، تصریح کرد: برای رونق اقتصاد کشور و رهایی از مشکلات، بهره‌وری را باید افزایش داد.
 
این کارشناس مسائل اقتصادی با تأکید بر اینکه نیروهای کار ایرانی در آلمان داریم که مشغول کار هستند، اضافه کرد: این قراردادها بستر فعالیت آن‌ها را در داخل کشور فراهم خواهد کرد.
 
صدرایی با اشاره به اینکه خطوط تولید ما در کشور فرسوده‌ هستند، تصریح کرد: این خطوط در صنعت بیشتر رده دو مطرح بوده و به رتبه یک جهانی نرسیده‌ایم و از آن فاصله داریم؛ با تزریق فناوری روز دنیا، این فاصله کم خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه نفع این قراردادها دوسویه است، اضافه کرد: بستن چنین قراردادهایی هم به نفع شرکت‌های آلمانی بوده و هم پیامدهای مثبت برای صنعت کشور به همراه دارد.
 
این کارشناس مسائل اقتصادی با تأکید بر اینکه باید منتظر ماند و دید که این سرمایه‌گذاری‌ها در چه صنایعی اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: در مجموع قرارداد با شرکت‌های بزرگ صنعتی دنیا پیامدهای خوبی به همراه دارد؛ اگر با هوشیاری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار