رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد :اکنون ترافیک در محور هراز ( آمل- تهران) در 2 منطقه تونل وانا تا پلور و چلاو و همچنین در محور کندوان ( چالوس- کرج ) سنگین است.
کد خبر: ۴۴۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 26 June 2017
علیرضا قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ترافیک در محور کندوان از محدوده مرزن آباد تا تونل کندوان مسیر شمال به جنوب سنگین است.
 
به گفته وی ، تردد در محور سواد کوه ( قائمشهر- تهران) و کیاسر ( ساری- سمنان) پرحجم است ولی حرکت جریان دارد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: از ساعت حدود پنج و نیم صبح امروز به دلیل کم شدن تردد محدودیت یک طرفه بودن محور هراز از تهران به سمت آمل لغو شده بود که از اکنون دوباره به حالت اعمال محدودیت های خود بازگشته است.
وی با بیان اینکه از بعداظهر دیروز تا نیمه های شب ترافیک سنگینی در جاده هراز به ویژه در خروجی آمل وجود داشته است، اظهار داشت: علت ترافیک در این مسیر سفرهای درون شهری شهروندان آملی به سمت روستاهای ییلاقی بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان بوده است.
تعطیلات 2روزه عیدسعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی به شمال کشور ، باعث شده تا جاده های ارتباطی تهران به سمت مازندران از دو روز گذشته تاکنون با ترافیک نیمه سنگین وسنگین مواجه شود.
حدود 110کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.
حدود نیمی از مسیر حدود 170 کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است .
قدمی به رانندگان توصیه کرد که با توجه به شلوغی جاده ها سعی کنند به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا خدای ناکرده در حین رانندگی حادثه ای برای آنان رخ ندهد.
بر اساس اعلام هواشناسی سیاه بیشه هوای امروز منطقه صاف تا نیمه ابری است و در محور هراز نیز شاهد هوای ابری همراه با بارندگی پراکنده هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار