مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: آموزش به خانواده‌ها جهت کمک به حادثه دیده مهم ترین اولویت کاری هلال احمر بوده تا بتوانیم به ازای هر خانواده یک امدادگر داشته و طرح "هر خانواده یک امدادگر" را اجرا کنیم.
کد خبر: ۴۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 20 June 2017
حسن آصفی ظهر امروز در نشست با جوانان داوطلب استان قزوین اظهار داشت: هلال احمر وابسته به هیچ حزب و جریانی نیست و تمام تلاش خود را جهت جلوگیری از بهره‌برداری سیاسی از بزرگترین سمن جهانی خواهیم کرد چرا که این مساله با روح اصلی شعارهای هلال احمر که بر غیرسیاسی بودن تاکید می‌کند مغایرت دارد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از کشورهای توسعه یافته جمعیت جهانی هلال احمر و صلیب سرخ عمدتا به وسیله نیروهای داوطلب اداره می‌شود.

آصفی تصریح کرد: با توجه به این که زمان  طلایی احیای افراد در سوانح و حوادث  بین صفر تا 6 دقیقه ابتدای سانحه بوده و معمولا در این زمان کوتاه امکان دسترسی به امکانات و تجهیزات تقریبا غیر ممکن است معتقدیم آموزش به خانواده‌ها جهت کمک به حادثه دیده مهم ترین اولویت کاری هلال احمر بوده تا بتوانیم به ازای هر خانواده یک امدادگر داشته و طرح «هر خانواده یک امدادگر» را اجرا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با دعوت از همه جوانان نسبت به فعالیت در جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت‌های داوطلبانه و تقویت سازمان جوانان از طریق ایجاد بسترهای لازم امکان پذیر است و باید امدادگران و سایرین را به سمت ثبت سمن سوق داد.

آصفی خاطرنشان کرد: اگر کارمندان یک سیستم برای مطالبات خود پیگیری نداشته باشند تغییر مدیریت فایده نخواهد داشت بنابراین باید بپذیریم اگر به دنبال تصحیح جایی هستیم باید از طریق فعالیت بیشتر و مطالبه گری پیش برویم لذا امیدواریم در دولت تدبیر و امید با درایت و تدبیر و خرد جمعی بتوانیم به پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر کمک بیشتری کنیم.
در این مراسم جوانان حاضر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار