در 2 ماه ابتدایی امسال
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ارزش محموله‌های صادراتی دام و فرآورده‌های وابسته این استان در دو ماه ابتدایی سال 96 به 3 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است.
کد خبر: ۴۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان،حسن هاشم‌زاده اظهار کرد: ارزش محموله‌های صادراتی دام و فرآورده‌های وابسته استان سمنان در دو ماه ابتدایی سال 96 به 3 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است کهاین محموله‌ها را کرک بزی موکشی ماشینی، آلایش غیرخوراکی، پر شترمرغ و همچنین پولت تخم‌گذار تشکیل می‌دهند.

وی حجم این محموله‌ها را 135 هزار و 124 کیلوگرم پر شترمرغ، آلایش غیرخوراکی، کرک بزی موکشی ماشینی و 56 هزار قطعه پولت تخم‌گذار عنوان کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان افزود: مقصد این محموله‌ها کشورهای ایتالیا، انگلستان، ارمنستان و کشورهای جنوب شرق آسیا است.

هاشم‌زاده اضافه کرد: در سالی که مزین به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» است، اداره کل دامپزشکی استان سمنان در راستای تحقق این شعار آماده همکاری برای صادرات دام و فرآورده‌های وابسته از مبدأ این استان است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که افزایش اقلام و حجم صادراتاین محموله‌ها در ماه‌های آینده نیز ادامه یابد، از همکاری صادرکنندگان، بخش خصوصی و دولتی در راستای اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

برچسب ها: صادرات دام ، محموله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار