مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از نجات ۳۳۸ غریق در ساحل خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نجات گر و ناجی غریق در ۳۶۵ نقطه پرخطر ساحل استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۴۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 17 June 2017
به گزارش تابناک : مجتبی اکبری اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال‌احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تاکنون موفق شدند ۳۳۸ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

وی افزود: در همین مدت ۷۳۱ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امدادونجات ساحلی هلال‌احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

 مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود؛ یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین عملیات امداد و نجات در کشور، اجرای طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان است که با مدیریت جمعیت هلال‌احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران اجرا می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی وامدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

وی با تأکید برپایش روزانه فرآیند اجرایی این طرح، کاهش حداکثری خسارات و تلفات ناشی از غرق شدن هم‌وطنان در دریا را هدف نهایی طرح دانست و تصریح کرد: مسافرین و گردشگران ساحلی هشدارهای نجات گران هلال‌احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار