مراسم شب قدر و احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در شیرخوارگاه حلیمه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 17 June 2017
دومین شب قدر و مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم در شیرخوارگاه حلیمه قزوین و در کنار کودکان بی‌سرپرست این موسسه خیریه برگزار شد.

اکبری سخنران مراسم شب قدر در شیرخوارگاه حلیمه با اشاره به اهمیت شب قدر اظهار داشت: خداوند انسان را برای بهترین‌ها آفریده که در همین راستا انسان‌ها باید از نعمت‌های خود به خوبی بهره‌گیری کرده و بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزنند.

وی بیان کرد: برخی افراد معتقدند که در جامعه کنونی نمی‌توان با دروغ زندگی کرد و این امر دقیقا ماموریت شیطان بوده که انسان‌ها را به سمت اهداف خود بکشاند.


اکبری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر تعالی گام برداریم باید به خداوند ایمان و توکل داشته باشیم و این امر باید برای نسل جوان جامعه بیان شود تا در زندگی خود به‌کار گیرند.

وی ادامه داد: تمام اتفاقات و مشکلات را باید با ایمان و توکل به خداوند سپری کنیم و در این مسیر از نعمت‌ها و حکمت‌های خداوند به‌کارگیری کنند.

فرزندان شیرخوارگاه حلیمه قزوین "ویترین" برای جمع‌آوری کمک نیستند

علی‌اصغر عاملیان مدیرعامل شیرخوارگاه حلیمه قزوین در حاشیه مراسم شب قدر و احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: نگهداری و مراقبت از کودکان بی‌سرپرست در آموزه‌های دینی امری معنوی و حائز اهمیت است.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران با نگاهی معنوی و با پیروی از ائمه اطهار(ع) با موسسه خیریه فرشتگان راه آسمانی همکاری می‌کنند.

مدیرعامل شیرخوارگاه حلیمه قزوین با اشاره به سفارشات ویژه دین در زمینه توجه به ایتام خاطرنشان کرد: شیرخوارگاه حلیمه به منظور بهره‌برداری معنوی مناسبت‌هایی همچون شب‌های قدر را برای معرفی بیشتر این مجموعه انتخاب کرده است که برای دومین سال پیاپی مراسم شب‌های قدر با حضور عموم مردم در شیرخوارگاه برگزار می‌شود.

عاملیان ادامه داد: با توجه به سابقه برگزاری مراسم شب‌های قدر در سال گذشته و افزایش تبلیغات برای این مراسم خوشبختانه امسال شاهد استقبال بسیار خوب مردم هستیم که نگاهی معنوی به این مجموعه دارند.


وی گفت: در شب‌های قدر و مناسبت‌های مذهبی مختلف شاهد کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین هستیم که این افراد به قداست و معنویت این مجموعه ایمان دارند.

مدیرعامل شیرخوارگاه حلیمه قزوین عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های قانونی و عرفی در شیرخوارگاه حلیمه قزوین نمی‌توان فرزندان را برای جمع‌آوری کمک به ویترین کرد و حفظ کرامت و شان آنها امری ضروری و اساسی است.

وی تصریح کرد: حفظ عزت‌نفس و کرامت فرزندان مهم‌ترین دغدغه و اولویت شیرخوارگاه حلیمه بوده که در این زمینه اقدامات جدی صورت گرفته است.


عاملیان با اشاره به سرمایه اصلی موسسات خیریه گفت: اعتماد مردم جامعه و خیرین بزرگترین و مهم‌ترین سرمایه موسسات خیریه بوده که باید در جهت حفظ و ارتقاء این سرمایه ارزشمند برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

مراسم شب‌های قدر برای دومین سال متوالی در شیرخوارگاه حلیمه برپا شده که این مراسم امسال برای شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار