معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال ٢٩اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت: امیدواریم در فرصت باقیمانده این رقم رشد چشمگیری داشته باشد.
کد خبر: ۴۴۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 15 June 2017
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال ٢٩اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت: امیدواریم در فرصت باقیمانده این رقم رشد چشمگیری داشته باشد.

قاسم قندهاری در جلسه اتاق فکر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی آخرین‌مهلت ارسال آثار را دهم تیرماه اعلام کرد و گفت: جشنواره چهارم مردادماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه نمایندگی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در توضیح روند برگزاری جشنواره پویانمایی رضوی از ابتدا تاکنون، گفت: نخستین جشنواره پویانمایی رضوی سال ٨٨ برگزار شد و به‌صورت مستمر ادامه یافته است.

وی به تأسیس انجمن‌های تخصصی انیمیشن در استان اشاره کرد و گفت: این اقدام از بازخوردهای جشنواره پویانمایی رضوی است.

قندهاری تأسیس دانشکده انیمیشن را از دیگر دستاوردهای جشنواره پویانمایی رضوی خواند و افزود: این امر به تربیت و پرورش نیروهای زبده در استان کمک بسیاری می‌کند.

وی با تأکید بر این نکته که جشنواره پویانمایی رضوی بسیار تخصصی و تأثیرگذار است، افزود: به دلیل همین ساختار تخصصی تعداد کمی در بخش تولید فعالیت دارند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه بابیان این نکته که جشنواره پویانمایی رضوی علی‌رغم مزایایی که دارد قدری مهجور مانده، اظهار کرد: با توجه به اینکه جشنواره به هنر دینی می‌پردازد انتظارمان این بود که دستگاه‌های فرهنگی قدری پررنگ‌تر ظاهر شوند.

گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد باسعادت علی بن موسی‌الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاه‌چراغ) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار