پليس راه نيروي انتظامي با اعلام برنامه محدوديت هاي ترافيکي پايان هفته در محورهاي کندوان، هراز و فيروزکوه، از يک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاري خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 14 June 2017
 ايرنا ، اعمال محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي اصلي مازندران به پايتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع شد و تا 6 بامداد روز شنبه بيست و هفتم خرداد ادامه خواهد داشت.
در اين مدت تردد هر نوع موتورسيکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي از محورهاي کرج – چالوس ، هراز، فيروزکوه ممنوع است.
** محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 الي 24 روز جمعه بيست و ششم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 الي 24 همين روز از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه خواهد بود.
- تردد انواع تريلر ، کاميون و کاميونت به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از محور کرج – چالوس ممنوع است.
** محور هراز
- تردد تمامي تريلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد تمام کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 امروز ( بيست و چهارم خرداد ) و همچنين از ساعت 8 الي 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه ( بيست و پنجم و بيست و ششم خرداد ) از محور هراز ممنوع است.
** محور فيروزکوه
- تردد تمام تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 22 روز جمعه بيست و ششم خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
** وضعيت جوي
بر اساس پيش بيني هواشناسي سياه بيشه ، هواي امروز جاده کندوان صاف و دماي هوا نيز 25 درجه سانتي گراد است.
همچنين هواي روز پنجشنبه در اين جاده کوهستاني صاف تا نيمه ابري پيش بيني شده و دماي هوا نيز بين 13 تا 24 درجه در نوسان است.
هواي روز جمعه اين محور کوهستاني نيز صاف تا قسمتي ابري همراه با افزايش دما پيش بيني شده و دماي هوا نيز به 26 درجه مي رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار