مدیرکل ورزش و جوانان سمنان خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از حضور حداقل ۲۵ کشور در مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر در سمنان در صورت تأیید میزبانی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 13 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اخذ میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر با حضور حداقل ۲۵ کشور خارجی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در بخش میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی در استان بوده و جلسات اولیه در این راستا برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادهایمان را به استاندار سمنان ارائه خواهیم کرد، اضافه کرد: امیدواریم با مساعدت و همراهی استاندار و مجموعه مدیران استان سمنان، بتوانیم در جهت توسعه ورزش استان در شاخه‌های بین‌المللی همانند برنامه‌های کشوری گام‌هایی اساسی برداریم.

وی ادامه داد: باید بتوانیم نگاهی مثبت در مردم خوب سمنان برای توسعه ورزش ایجاد کنیم؛ زیرا مردم خوب سمنان لیاقت کارهای بزرگ را دارند و هدف ما هم گام برداشتن در راستای ایجاد نشاط و شادابی برای مردم استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بهمچنین ا بیان اینکه تیم «هف» در فوتبال کشور نماینده سمنان در لیگ دسته دوم است، تصریح کرد: امیدواریم شاهد کسب نتایج بهتری از این تیم باشیم.

فتاحی با تأکید بر اینکه تیم شهرداری دامغان‌ هم در لیگ برتر ووشو درخشان ظاهر شده است، اظهار کرد: شاهد برگزاری رقابت‌های جام پارس به شکل بسیار خوبی در سمنان بودیم و موفقیت برای استان رقم زده شد و امیدواریم تیم شهرداری دامغان در لیگ برتر ووشو نتایج درخشان گذشته را در فصل جدید تکرار کند.

منبع: فارس
برچسب ها: شطرنج ، ورزش و جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار