مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: یک گروه تولیدی تلویزیونی برای پوشش رسانه ای لیالی قدر به کربلا اعزام شد.
کد خبر: ۴۳۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 11 June 2017
به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، ابوالفضل معصومی فر در این باره اظهار کرد: یک گروه رسانه ای برای پوشش احیای شب های قدر به کربلای معلی اعزام کرده است تا حال وهوای عتبات را در شب های قدر به مخاطبان منتقل کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: سیمای مرکز قزوین هم مراسم احیاء و شب زنده داری لیالی قدر را بصورت زنده از امامزاده حسین(ع) پوشش خواهد داد.

وی با اشاره به ابتکار صداوسیمای مرکز قزوین در بکارگیری تجهیزات نوین برای انتقال صداوتصویرگفت: مرکز قزوین بعنوان نخستین مرکز کشور صداوتصویر برنامه های شب های قدر در کربلای معلی را بر بستر اینترنت تلفن همراه ارسال می کند؛ تا این تصاویر با کیفیت مطلوب و دسترسی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

معصومی فر بیان کرد: ویژه برنامه های شب های قدر متشکل از بخش های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله مهمترین این بخش هاست.

وی تصریح کرد: رادیو قزوین هم در این شب ها از امامزاده اسماعیل(ع)، مسجدالنبی(ص) و مسجد طاق بهلول شب های قدر را پوشش خواهد داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه اضافه کرد: سیما و صدای مرکز قزوین با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان خود از ظرفیت تیزر، زیرنویس و آنوس برای اعلام زمان و مکان برنامه های شب های قدر هم استفاده خواهند کرد.

معصومی فر همچنین یادآورد شد: پوشش خبری مراسم احیاء در شب های قدر و اطلاع رسانی از زمان و مکان برگزاری این برنامه ها هم از مهمترین فعالیت های معاونت خبر مرکز قزوین خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار