مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 3.5 تن نان‌شیرینی و بستنی غیرمجاز در یک مکان غیربهداشتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: 90 میلیون تومان جریمه نقدی در این مورد صادر شد.
کد خبر: ۴۳۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 09 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، داریوش جودکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: چند محموله قاچاق شامل چای، پارچه و لاستیک خارجی توسط شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه کشف شد.

وی با اشاره به جریمه حاملان این محموله‌ها به پرداخت بیش از 90 میلیون تومان و ضبط کالاهای مذکور، متذکر شد: کارگروه مشترک تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان به 62 مورد تخلف رسیدگی کرده است و برای متخلفان جریمه نقدی به میزان یازده میلیون و 270 هزار ریال صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 3.5 تن نان‌شیرینی و بستنی غیرمجاز در یک مکان غیربهداشتی در کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: این محل یک کارگاه قدیمی و غیربهداشتی بوده که اقدام به تولید و پخش انواع نان‌شیرینی و بستنی در سطح شهر کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه این مکان غیربهداشتی از سوی رئیس شعبه تعزیرات حکومتی پلمب شده است، خاطرنشان کرد: عامل تولید شیرینی غیربهداشتی و غیرمجاز در مکان یاد شده به پرداخت جریمه نقدی به میزان 90 میلیون تومان محکوم شده است.

وی از شهروندان در استان کرمانشاه خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه پیامکی 300000135  و تلفن ارتباطی 124 به متولیان امر اطلاع بدهند و عنوان کرد: قطعا اقدامات قانونی در اسرع وقت در مورد گزارشات مردمی صورت می‌گیرد و با افراد متخلف برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

جودکی با بیان اینکه پیشگیری، کنترل و نظارت بر بازار و پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد، گفت: میزان تقاضای شهروندان برای خرید کالا و اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد و گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در این مدت فعالیت مستمری دارند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌گیرد که در این برنامه بازرسان اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... طی 2 نوبت‌ کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را در بازار انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار