معاون فرماندار قصرشیرین از مهار آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس در ارتفاعات بازی‌دراز شرف به ۳ شهرستان سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مرز استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 07 June 2017
به نقل گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،نعمت‌الله نازپرورده، از آتش‌سوزی وسیع رخ داده در ارتفاعات بازی درزکه مشرف به ۳ شهرستان سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مرز استان کرمانشاه است، خبر داد.

وی افزود: این حریق یک مرحله با تلاش نیروهای امدادی و کمک و یاری نیروهای ارتش، بسیج و... راس ساعت ۲۱ شامگاه گذشته مهار شد  اما  دوباره حریق در برخی نقاط شروع شد که نهایتا با تلاش نیروها  ساعت ۲ بامداد امروز مهار شد.

معاون فرماندار قصرشیرین، در خصوص میزان سطح سوخته شده در این آش‌سوزی گفت: من اطلاع دقیقی از سطح آتش سزی ندارم اما در شهرستان قصرشیرین سطوح ما بیشتر مراتع است تا جنگل.

وی از حضور اکیپ های مختلفی از نیروهای مردمی، امدادی، نظامی چون ارتش و انتظامی و مقاومت بسیج برای اطفا این حریق و مهار آتش‌سوزی مذکور خبر داد.

نازپرورده با  بیان اینکه، نهایتا ساعت ۲ بامداد این آتش‌سوزی گسترده مهار شد،   از تمام نیروهایی که در مهار این آتش‌سوزی همکاری کردند کمال قدردانی را داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار