مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه هم اکنون بیش ۴۷۰ واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی استان به شبکه فاضلاب متصل بوده، گفت: آلودگی‌های زیست محیطی تمام واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی کنترل می‌شوند.
کد خبر: ۴۳۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 07 June 2017
حمیدرضا خانپور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ادغام پارک صنعتی لیا با شهرک صنعتی لیا بلافاصله طراحی احداث تصیفه‌خانه فاضلاب به اجرا در آمده و تا پایان مرداد ماه با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی پروژه آغاز می شود که سرمایه گذاری برای اجرای این طرح بیش از 40 میلیارد ریال است.

خانپور با اشاره به اینکه هم اکنون بیش 470 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به شبکه فاضلاب متصل بوده افزود: آلودگی‌های زیست محیطی تمام واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی کنترل می‌شوند به طوری که پیش از احداث تصفیه‌خانه طبق ضوابط شهرک‌های صنعتی و استانداردهای زیست محیطی دفع پساب واحدهای صنعتی با احداث پیش تصفیه بر‌عهده خود واحدهای صنعتی بوده و با احداث تصفیه خانه‌ها پساب خروجی واحدها به حد استاندارد رسیدن به شبکه فاضلاب متصل می‌شوند.

وی از احداث دو تصفیه‌خانه فاضلاب دیگر در سال جاری خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عملیات اجرایی ساخت 2 تصفیه خانه شهرکهای صنعتی خرمدشت و آراسنج با سرمایه گذاری بیش از 80 میلیارد ریال تا چند ماه آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 35 درصدی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین گفت: این تصفیه‌خانه  با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال در حال اجراست.

خانپور از اخذ گواهینامه ISO 14001 برای پنجمین دوره متوالی برای تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لیا  به عنوان نخستین تصفیه خانه فاضلاب دارای گواهینامه ISO 14001 در استان خبر داد.

لازم ذکر است، تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی لیا ، فاز اول کاسپین و حیدریه احداث و به بهره برداری رسیده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار