رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه دریایی خارگ گفت: اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل مختص به زمان و مکان خاص و برند و طیف خاص سیاسی نیست.
کد خبر: ۴۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 06 June 2017
حجت الاسلام یاسر راغبی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خارگ در خارگ ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شخصیت امام بعد از انبیاء الهی و ائمه اطهار از کم‌نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشری بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه دریایی خارگ بیان داشت: امام راحل شخصیتی است که با اندیشه‌های بلند الهی و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه تاریخ را دگرگون کرد و سر منشا تحولات عظیم در کشور، منطقه و جهان شد.

وی اضافه کرد: امام عظیم‌الشان بر پایه آگاهی، استقامت و شجاعت این انقلاب و این بیداری را در کشور  و در بین مردم فراگیر کرد تا این انقلاب به پیروزی رسید و با هیچ کدام از قدرت‌هایی که حالا دارای نفوذ اجتماعی و سیاسی بودند وارد مذاکره نشد و به واسطه این انقلاب مکاتب الحادی غرب و شرق را با انحطاط و نابودی روبرو کرد.

حجت‌الاسلام راغبی تصریح کرد: ارتقای سطح معرفت و بصیرت همه ما نسبت به اندیشه‌های بلند امام راحل شرط استمرار و تقویت انقلاب اسلامی و پایبند بودن به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن با یک انحطاط فکری روبرو است و تمام یافته های علوم انسانی در عرصه سیاست و جامعه شناسی به واسطه نبوغ امام راحل دچار تزلزل شده که قطعا با این تفکر و صدور انقلاب مقابله می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه دریایی خارگ افزود: اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل مختص به زمان و مکان خاص و برند و طیف خاص سیاسی نیست؛ اگر بنا بود بگوییم قیام مختص سال ۱۳۴۲ بود امام ۱۵ خرداد را عزای عمومی و همیشگی اعلام نمی‌کرد. این درسی است برای نسل‌های آینده انقلاب که بدانند اگر امام ۱۵ خرداد را عزای عمومی و همیشگی اعلام کردند یعنی تکلیفی بود برای همه ما که بدانیم اندیشه‌های امام و آرمان‌های امام که برگرفته از اسلام ناب محمدی هست تاریخ انقضا ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار