نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسیر، کلام و راه امام در وجود رهبر معظم انقلاب متبلور است.
کد خبر: ۴۳۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 06 June 2017
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بوشهر اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره در مسیر کسب رضایت الهی حرکت می‌کردند و رمز موفقیت ایشان نیز همین حرکت بوده است.

وی به اهمیت بالای جهاد در راه رضای خدا اشاره کرد و ادامه داد: از ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) همین جهاد بود که به شکل‌های مختلف از جمله جهاد با نفس، جهاد با دشمن، جهاد فرهنگی و جهاد در راه خدا نمود داشت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: افرادی که برای رضای خدا تلاش می‌کنند به موفقیت دست می‌یابند ولی افرادی که در پی نام و نشان هستند راه به جایی نمی‌برند.

وی به برگزاری مراسم باشکوه سالگرد حضرت امام خمینی در نقاط مختلف جهان اشاره کرد و افزود: مردم جهان پس از ۲۸ سال این امام فرزانه را از یاد نبرده‌اند و از او به نیکی یاد می‌کنند.

حسینی بوشهری از ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) به دشمن‌شناسی، استکبار ستیزی و ساده‌زیستی اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی اوج اتکاء به خدا، دارای روح تعبد، معنویت و عبادت، مردمی بودن، معلم اخلاق، تکلیف‌گرا و قاطع بود.

وی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای با درایت اعضای مجلس خبرگان رهبری برای رهبری امت اسلامی انتخاب شد، تاکید کرد: مسیر، کلام و راه امام در وجود رهبر معظم انقلاب متبلور است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ربا اشاره به اینکه هم امام خمینی و هم رهبر معظم انقلاب برای کل امت اسلامی گران بوده و هستند، خاطرنشان کرد: صیانت از آرمان‌های امام راحل که وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلی یافته یک ضرورت است.

مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار