رئیس پلیس فتا استان زنجان مطرح کرد
رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به اینکه چندین ماه پیش از انتخابات فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شد، ابراز کرد: تبلیغات زودهنگام تنها تخلف فضای مجازی در استان زنجان بود اما در همایشی غیرقانونی بودن این اقدام به کاندیداها گوشزد شد.
کد خبر: ۴۳۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 04 June 2017
محمدعلی آدینه‌­لو  با اشاره به فضای مجازی در دوران انتخابات اظهار داشت: فضای مجازی استان در زمان انتخابات خوب بوده و در زمان تبلیغات انتخابات یکی از بی‌حاشیه­‌ترین استان‌ها در کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه چندین ماه پیش از انتخابات فعالیت‌های فضای مجازی رصد می‌شد، ابراز کرد: تبلیغات زودهنگام تنها تخلف فضای مجازی در استان زنجان بود اما در همایشی غیرقانونی بودن این اقدام به کاندیداها گوشزد شد.

وی تصریح کرد: به تمام نامزدهای شوراها تاکید شد که قانون و مقررات انتخاباتی رعایت شود و در غیر این صورت برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به توصیه­‌های پلیس فتا به نامزدهای شورا بیان کرد: به تمام نامزدهای شوراها توصیه شد که در صورت تبلیغات در فضای مجازی در موعد مقرر آدرس کانال و یا گروه تبلیغاتی را در اختیار پلیس فتا قرار دهند تا از بروز برخی مشکل­‌ها جلوگیری شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار