امام جمعه ساوه؛
تابناک مرکزی: امام جمعه ساوه با اعلام حمایت از دستگاه قضایی ساوه برای مبارزه با فساد گفت: دستگاه قضایی از طریق قانونی شورای فعلی ساوه را منحل و مردم را راحت کند، یک عده که محاکمه شدند و با مشکلاتی مواجه بودن، کار مردم را قفل کردن پس زودتر باید کنار بروند .
کد خبر: ۴۳۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 03 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام  جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اعلام حمایت از دستگاه قضایی ساوه برای مبارزه با فساد گفت: ریشه فساد باید از ادارات و مدیران شهر ساوه برچیده شود و بیت المال به جای خود برگردد. از دستگاه قضایی ساوه درخواست داریم با قاطعیت با عوامل فاسد در هر سطحی که هستند برخورد کند.

امام جمعه ساوه با اشاره به اتفاقات رخ داده در شورای شهر ساوه افزود: از دادستان می خواهیم که به طریق قانونی شورای فعلی ساوه را منحل و مردم را راحت کند، یک عده که محاکمه شدند و با مشکلاتی مواجه بودن، کار مردم را قفل کردن پس زودتر باید کنار بروند .

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: حضرت امام راحل مظهر لطف خداوند متعال و دست غیب پروردگار برای جهان اسلام در دنیای معاصر و ملت ایران بود.

وی ادامه داد: عزت امروز ما، دیانت، شرافت، استقلال و عظمت ما مرهون امام بزرگوار و شهیدان والامقام است .

امام جمعه ساوه بیان کرد: تجلیل از امام راحل یک فریضه سیاسی و انقلابی است، برهمه امت اسلامی و بخصوص بر امت اسلامی ایران لازم است در مراسم های شهرستانی بزرگداشت آن رهبر کبیر شرکت کنند و درصورت امکان در روز 14 خرداد در مرقد امام بزرگوار حاضر شوند و با آرمان های ایشان و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی با اشاره به اهمیت آرمان های امام عظیم الشان ادامه داد: راه نجات و پیشرفت ما در تداوم و استمرار بخشیدن به راه و آرمان های مکتب امام است.

خطیب نماز جمعه ساوه اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند:« اگر ملت ما به این آرمان ها پشت کند، سیلی خواهد خورد »امروزه آرمان های امام راحل را باید در کلام و مرام خلف صالح ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب جستجو کرد .

حسینی ولایت فقیه به عنوان مترقی ترین اندیشه امام راحل، اسلام خواهی، عدالت اجتماعی و فساد ستیزی، انحرافی بودن جدایی دین از سیاست، حفظ نظام اسلامی به عنوان اوجب واجبات، استکبارستیزی و نفی سازش با آمریکا و استکبارجهانی و توجه به قشر محروم و کوخ نشینان را از مهم ترین آرمان های امام راحل برشمرد

امام جمعه ساوه افزود: 15 خرداد شروع نهضت اسلامی بود که با مجاهدت های امام و بیداری ملت ایران به پیروزی و تاسیس نظام اسلامی ختم شد و ادامه این راه سرفراز به تبعیت از جانشین برحق حضرت امام است.

حسینی امضا و ابلاغ غیرقانونی سند2030 از سوی مسئولین را در ادامه برجام هسته ای خواند که مغایر اسلام، قانون اساسی و اسناد بالادستی آموزش و پرورش است و خاطر نشان ساخت: دولت در شهریور95 آن را امضا کرد و در 20 آذر95 از آن رونمایی کرد ولی به ناچار با تذکر رهبری معظم، مراجع عالیقدر و اعتراض مردم توقف اجرای آن را اعلام کرد.

حسینی با اشاره به تایید سریع این سند توسط رییس مجلس مانند برجام بیان کرد: براساس اصل 85 و 138 قانون اساسی کلیه مصوبات و آیین نامه های هیئت دولت در عین اجرا باید برای رییس مجلس فرستاده شود تا انطباق آن با قوانین عادی مصوب مجلس را تایید کند.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی چطور این سند اشکال قانونی نداشت در حالیکه:1 - مغایر با قانون اساسی بوده و مغایر با ارزش های اسلامی است 2- مخالف با اصل 2، 3، 4، 77 و 125 قانون اساسی است، 3- پذیرنده آموزش انحرافات جنسی در مدارس و مروج افکار فمینیستی و خلاف اسلام و قانون اساسی است 4- با اسناد بالادستی کشور بویژه با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مخالفت دارد.

امام جمعه ساوه  با اشاره به مظلومیت مردم روزه دار یمن اظهار کرد: در این ایام ماه رمضان مصائب مردم مسلمان مظلوم یمن را فراموش نکنیم جنایت های عربستان در یمن و حتی در کشور خودش درمناطق شیعه نشین العوامیه را به یاد داشته باشیمو بر اولعنت بفرستیم.

وی افزود: عربستان نسبت به کشورهای اسلامی که می رسد سگ هار و گرگ وحشی است، ولی نسبت به آمریکا مثل گاو شیرده است که به قول ترامپ تا شیر دارد او را می دوشند،البته در برابر ایران اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حسینی بیان کرد: راجر کوهن در نیویورک تایمز نوشت:« ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بتواند منزوی کند، اینکه وضع اربابش آمریکا است، وضع نوکر هم معلوم است».

خطیب نماز جمعه ساوه  با اشاره به کمپین چهارشنبه های سفید گفت: برخی با کمک دشمنان ، زنان بی هویت و بی عفت را الگو قرار می دهند از جمله آنها چهارشنبه های سیاه است که به لحاظ دغل بازی آن را چهارشنبه سفید مطرح می کنند این طرح، توطئه ای حساب شده برای حذف حجاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این کمپین از خانم دعوت می شود تا هرچهارشنبه بدون استفاده از حجاب در مجامع و معابر عمومی حاضرشده و با استفاده از نماد شال سفید در تقابل با چادر مشکی حاضر شوند.

حسینی بیان کرد: نماد شال سفید مانند نماد سبز و بنفش جریان فتنه و مانند پرچم روسپیگیری بر درخانه های روسپی های دوران جاهلیت است.

و ی افزود: همانطور که آیت ا... مکارم شیرازی در دیدار با رییس جمهور فرمودند مسائل اخلاقی و دینی نباید فراموش شود طوری نباشد که بعضی ها خیال کنند اوضاع عوض شده است، ما اساس کارمان اسلام بوده و همچنان باید به آن وفادار باشیم از جمله این مسایل ، مسئله حجاب است که از مسائل ضروری اسلام است و جای تردید در آن نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار