کد خبر: ۴۳۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 03 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل راه آهن یزد با توجه به پروژه بهسازی خطوط بلاک بافق – بهرام گفت: به ‌منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور و مرور قطارها، بهسازی بلاک بافق- بهرام در محور یزد- بافق در دستور کار اداره کل راه‌آهن یزد قرار گرفت.

سید مصطفی داودی با اشاره به بازسازی محور مذکور افزود: حدود ۲۲ سال قبل این کار انجام ‌شده بود که تاکنون مورد بهسازی قرار نگرفته و با تصمیم‌گیری مسئولین راه‌آهن یزد و ستادعملیاتی شد.

وی با بیان اینکه  بهسازی‌هایی پیش‌ از این روی بلاک‌های رخش- چاه خاور، یزدگرد- رخش و نائین- سیا کوه صورت گرفته است گفت: محور بافق- بهرام یکی از پرترافیک ‌ترین خطوط ریلی کشور است و روزانه بالغ ‌بر ۹۰ رام قطارمسافری و باری در این مسیر تردد می‌کند و نقطه اتصال چهار اداره کل راه آهن هرمزگان، اصفهان، کرمان و شرق است.

داودی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی کشور و رشد روز افزون خدمات ریلی افزود: با هماهنگی‌های به عمل ‌آمده بین اداره کل راه ‌آهن یزد و کارخانه‌های صنعتی چادرملو، ناوگان ریلی یزد به طور میانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره آهن را در کارخانه‌ های چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را از این کارخانه‌ها به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می‌کند.

مدیرکل راه‌ آهن یزد گفت: راه‌ آهن یزد به ‌طور متوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانه‌های صنعتی چادرملو (گندله‌سازی اردکان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد جابجا می‌کند که امید است با تلاش همکاران و با طرح و برنامه‌های پیش رو و نیازسنجی کارخانه‌های صنعتی چادرملو، حمل بار را به میزان قابل ‌توجه ای افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار