عصر دیروز زن بارداری از روستای پس رش با مراجعه به بستر درمانی شهر قلعه رئیسی دچار تب و خونریزی شدید بود که جهت درمان به اورژانس دهدشت اعزام شد و ساعت 6 صبح پس از به دنیا آمدن فرزند خود دچار خوریزی شدید شد.
کد خبر: ۴۳۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 02 June 2017
رئیس شبکه بهداشت درمان کهگیلویه گفت: تمام اقدامات پیشگیرانه از تب خونریزی دهنده کریمه کنگو روستای پس رش قلعه رئیسی صورت می گیرد.

کورش داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا در خصوص خبر مشکوک بودن مرگ یک زن در منطقه قلعه رئیسی به تب کریمه کنگو اظهار داشت: عصر دیروز زن بارداری از روستای پس رش با مراجعه به بستر درمانی شهر قلعه رئیسی دچار تب و خونریزی شدید بود که جهت درمان به اورژانس دهدشت اعزام شد و ساعت 6 صبح پس از به دنیا آمدن فرزند خود دچار خوریزی شدید شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه بیان کرد: پس از اعلام خبر مشکوک بودن به تب کریمه کنگو این بیمار به وسیله بالگرد به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد و قبل از رسیدن به بیمارستان نمازی شیراز جان باخت.

وی افزود: حال نوزاد که دختر بوده طبق آزمایشات خوب است و هیچ گونه علائمی از تب کریمه مشخص نیست و هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نگهداری می‌شود.

داوری خاطرنشان کرد: از این بیمار مشکوک آزمایش‌هایی گرفته شده و علت مرگ به زودی اعلام خواهد شد و تاکنون جواب آزمایشی مبنی بر اینکه بیمار مبتلا به تب کنگو باشد به دست نیامده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه تیم پزشکی به روستای پس‌رش قلعه رئیسی اعزام شد تصریح کرد: اداراتی همچون دامپزشکی و خانه بهداشت و شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بستر درمانی قلعه رئیسی در منطقه مستقر هستند که تمام پیشگیری‌های اولیه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پرستار و پزشک مربوطه تحت مراقبت بوده و خانواده این بیمار هم تحت مراقبت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار