رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حجم قابل توجه مالی این دانشگاه، گفت: در تلاش هستیم تا با صرفه‌جویی 10 درصدی به ذخیره منابع برسیم.
کد خبر: ۴۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 01 June 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، حسین کریم پیش از ظهر امروز در جلسه پایش و برنامه‌ریزی دانشکده داروسازی کرمانشاه، اظهار داشت: جلسات پایش و برنامه‌ریزی مراکز 
 
از نیمه دوم اسفند‌ماه سال گذشته آغاز شده و در ابتدا تمام مدیریت‌های ستادی مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن جلسه‌های متعددی در معاونت‌ها و دانشکده ها برگزار شد و در مرحله بعد، بیمارستان‌ها و شبکه‌ها نیز پایش و تفاهم‌نامه‌ها تهیه و به طور مشترک به امضا می‌رسانند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به حجم قابل توجه مالی این دانشگاه، گفت: در تلاش هستیم تا به اتفاق همکاران 10 درصد صرفه‌جویی و ذخیره منابع برسیم که در آن صورت می‌توان با رقم بسیار بالایی که به دست می‌آید کارهای زیادی درحوزه سلامت انجام داد.
 
وی با اشاره به کمبود فضا و عدم تناسب نیروی انسانی در مراکز، اضافه کرد: باید با مدیریت صحیح از فضاهای موجود تا آماده‌سازی پروژه‌های مربوطه به بهترین شکل استفاده کرد.
 
به گفته کریم، شورای مشورتی دانشجویی در حوزه آموزش و پژوهش و شورای صنفی دانشجویان درحوزه مسائل رفاهی و دانشجویی دوبال یاری دانشکده‌ها است.
 
این مسؤول متذکر شد: دانشگاه زمان زیادی برای تقویت رشته‌های تحصیلی تکمیلی از دست داده و درحال حاضر گسترش عمودی دانشگاه به طور جدی پیگیری می‌شود.
 
وی با تاکید به راه‌اندازی و تقویت LMS در دانشکده داروسازی، خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط بین اساتید دانشکده‌ها و بالین برای تجویز دارو به طور صحیح و علمی بسیار برای درمان صحیح بیمار بسیار مفید است که جای آن خالی است وگسترش این کار می‌تواند از دانشگاه کرمانشاه باشد.
 
کریم تقویت پژوهش‌های مداخله‌ای، داشتن تزهای مشترک داروسازی و بالینی، کاهش فاصله پزشکان بالین و داروسازان در حوزه پژوهش، تحقیقات در گستره طب سنتی و استفاده از داده‌های ارزشمند کوهورت را از جمله نکات مهم در این حوزه دانست.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: سه رتبه‌بندی آموزشی‌، پژوهشی و فناوری دانشکده‌ای و معرفی سهم دانشکده‌ها در کسب امتیازات دانشگاه سالیانه و به طور رسمی اعلام می‌شود.
 
وی ایجاد یک مرکز مدیریت آزمایشگاه‌های آموزشی و پژوهشی برای استفاده بهینه از امکانات در مراکز را ضروری دانست و گفت: در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای تحقق این 
موضوع هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار