کد خبر: ۴۳۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 31 May 2017
تابناک / مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان در رشت خبرداد.

 عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز( ۹ خرداد) در جلسه ستاد ارتحال امام در استانداری گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری ایام ارتحال امام در استان فراهم شده است گفت: سالگرد ارتحال نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، شهید آیت الله احسانبخش با این ایام مقارن شده است.

 

وی ادامه داد: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله احسانبخش شنبه( ۱۳ خرداد) ساعت ۱۰ صبخ با سخنرانی حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در مصلای رشت برگزار می شود.

 

پاکاری با اشاره به تابلوی آیت الله احسانبخش در ورودی شهر رشت خواستار تعویض این تابلو و قرارگرفتن آن در جایی که در شأن این شهید بزرگوار باشد، شد.

 

وی ادامه داد: سردیس نصب شده از این شهید در بلوار آیت الله بهشتی به دلیل شبیه نبودن آن با شهید مورد رضایت خانواده شهید آیت الله احسانبخش نبوده و آنان خواستار اقدامات لازم در این خصوص هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری مراسم شهدای ۱۵ خرداد با محوریت شهید یونس رودباری خبر داد و گفت: این مراسم شنبه ( ۱۳ خرداد) در مصلی شهر رودبار برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام در روز یکشنبه( ۱۴ خرداد) تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران در مصلای رشت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار