رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با حضور ۶۵۷ هزار نفر از مردم استان تا ساعت ۲۳ در شعب اخذ رای میزان مشارکت از ۷۰ درصد گذشت و هر ساعت ۶۰ هزار رای به صندوقها ریخته شد.
کد خبر: ۴۲۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 20 May 2017
سید سعید شاهرخی جمعه شب در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان اظهارداشت: خوشبختانه در استان قزوین هم مانند بسیاری از نقاط کشور شاهد استقبال باشکوه هستیم و به همین دلیل ساعات رای گیری در دونوبت تمدید شد.

وی افزود: آنچه از صبح تاکنون رقم خورده حضور باشکوه مردم استان در انتخابات است و تشکیل صف های طولانی موجب شد ضمن تمدید ساعات برای جمع آوری آراء مردم اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: صف های طولانی در بسیاری از شعب اخذ رای استان تشکیل شد و تا ساعت ۲۳ ۶۵۷ هزار نفر رای خود را به صندوق ریختند که از آراء ماخوذه در دوره قبل بیشتر است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۴۹.۴۳ ئدرصد مشارکت کنندگان را مردان و ۵۰.۵۷ درصد را زنان تشکیل می دهند و میزان مشارکت از ۷۰ درصد بالاتر رفته است.

شاهرخی گفت: به طور میانگین در هر ساعت ۶۰ هزار رای به صندوقهای تعیین شده ریخته شد و با پیش بینی انجام شده هیچ شعبه تعرفه کم نداشت.

وی اضافه کرد: در صورت کمبود تعرفه بلافاصله از محل مخزن پیش بینی شده در شهرستانها همه نیازها تامین می شد و در این زمینه مشکلی نداشته ایم.

روند انتخابات در استان سالم است

رئیس ستاد انتخابات استان از سلامت برگزاری انتخابات سخن گفت ویادآورشد: با تلاش همه دست اندرکاران اجرایی، نظارتی و بازرسی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی خوشبختانه امنیت کامل در شعب اخذ رای و استان حاکم است.

وی اظهارداشت: دردوره قبل میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۷۵ درصد و شوراها ۸۰ درصد بود که این دوره این رکورد شکسته خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار