فرمانده انتظامی استان فارس در نشستی خبری اظهار داشت: فردی به نام سلیم ‌بیگ مرادی قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر با 400 کیلوگرم هروئین در منطقه ارژن فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۴۲۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 15 May 2017
به گزارش مردم سالاری، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این رویداد گفت: با کنترل شدید ماموران انتظامی استان بر مبادی ورودی و خروجی، یک دستگاه تریلر بونکر با اسکورت شخصی به نام سلیم‌بیگ مرادی از اهالی کرمانشاه که به سلطان هروئین ایران معروف است متوقف و 400 کیلوگرم هروئین از آن کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: این باند بین‌المللی به سرکردگی سلیم‌بیگ مرادی با ترانزیت مواد از شرق کشور به غرب، مواد را به خارج از ایران ارسال می‌کردند و سال گذشته نیز یک تن و 400 کیلوگرم هروئین از این باند کشف شد.
 
این مقام مسؤول افزود: با تلاش ماموران انتظامی استان فارس، این تریلر بونکر در منطقه ارژن شناسایی و سلیم‌بیگ مرادی نیز که با یک خودروی اِل90 این تریلر را اسکورت می‌کرد، دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از کشف یک تن و 293 کیلو انواع مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: 731 کیلو تریاک، 162 کیلو حشیش به همراه 400 کیلوگرم هروئینی که از تریلر بونکر کشف و ضبط شد، کشفیات 72 ساعت گذشته بوده است.
 
وی با اشاره به کل کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا به حال نیز گفت: در مجموع از ابتدای امسال 4تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و در این راستا 9باند مسلح متلاشی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل،10 درصد افزایش نشان می دهد.
 
گودرزی همچنین به قاچاق کالا از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 96 تا به حال، 521 دستگاه خودرو حاوی قاچاق کالا توقیف شده که در این راستا 747 نفر دستگیر شده‌اند و ارزش کل کالاهای کشف شده 21 میلیارد تومان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار