فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اینکه ستادهای تبلیغاتی موظف به رعایت قانون هستند و عدول از قانون برخورد قاطع پلیس با همکاری دستگاه قضا را در پی دارد، تاکید کرد: پلیس در تمام شعب اخذ رای حضور دارد و از رای مردم صیانت می کند.
کد خبر: ۴۲۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 14 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار کرد: امنیت لازم برای حضور گسترده در پای صندوق ‌های رای در این استان فراهم ‌شده و پلیس به ‌صورت 100 درصد در آماده باش است و با کوچک‌ ترین جرائم انتخاباتی نیز برابر قانون برخورد می‌شود.
 
وی با بیان اینکه رعایت قانون موجب برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط می‌ شود، افزود: اگر قانون سرلوحه امور باشد، مشکلی نخواهیم داشت.
 
فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اینکه ستادهای تبلیغاتی موظف به رعایت قانون هستند و عدول از قانون برخورد قاطع پلیس با همکاری دستگاه قضا را در پی دارد، تاکید کرد: پلیس در تمام شعب اخذ رای حضور دارد و از رای مردم صیانت می کند.
 
سردار یاری ادامه داد: ایلام امن ‌ترین استان کشور است و مردم این دیار در صحنه‌های مختلف با حضور گسترده خود نشان داده‌اند که پشتیبان نظام، انقلاب و گوش ‌به ‌فرمان رهبری هستند.
 
وی با بیان اینکه پلیس برای برگزاری انتخاباتی پرشور نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است از مردم خواست هرگونه تخلف مرتبط با موضوع انتخابات را از طریق 110 اعلام کنند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آرام ترین فضای انتخاباتی در این استان حاکم است که این امر، حاصل مشارکت و همراهی مردم و ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و کاندیداهای شوراها و رعایت قانون و مقررات است.
 
سردار یاری با بیان اینکه هر جا مردم مشارکت داشته اند، نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت موفق تر عمل کرده است، افزود: مشارکت و همراهی خوب مردم در حفظ و ایجاد آرامش حکایت از قانونمندی آنان دارد.
 
وی به روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در تمام حوزه های انتخاباتی استان اشاره کرد و یادآور شد: این تبلیغات ها به شیوه های مختلف و مطابق قانون برای ایجاد یک فضای سالم و رقابتی در حال انجام است و طیف های مختلف حضور فعالی در این عرصه دارند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات دوره های قبل اضافه کرد: مردم این استان در همه انتخابات بالاتر از میانگین کشوری مشارکت داشته اند.
 
سردار یاری به رعایت قانون از سوی نامزدها شورای شهر و ستادهای انتخاباتی نیز تاکید کرد و گفت: کاندیداها و طرفداران آنها، مسئولان ستادهای انتخاباتی، مردم و مسئولان اجرایی باید قانونمند در مسیر انتخابات حرکت کنند.
 
وی اظهار کرد: اگر کسی خلاف قانون قدمی بردارد با او برخورد می شود به همین دلیل همه باید از قانون تبعیت کنند تا آرامش عمومی جامعه بهم نریزند تا در فضای سالم و بدون تنش مردم به پای صندوق های رای بیایند.
 
وی یادآور شد: اکنون تبلیغات به اوج خود رسیده و هواداران نامزدها تا پاسی از شب در ستادهای انتخاباتی حضور دارند که امیدواریم همه قانونمند حرکت کنند و از ایجاد اجتماع و به راه انداختن کارناوال در سطح شهر که خلاف قانون است، خودداری کنند.
 
رئیس پلیس ایلام تاکید کرد: خلاف به منزله بر هم زدن نظم عمومی و سلب آرامش است بنابراین با افرادی که مخل این نظم و آرامش شوند برابر قانون برخورد می شود ضمن اینکه هر گونه خرید و فروش رای ممنوع است و با افراد خاطی برخورد قاطع می شود.
 
 
سردار یاری تخلف و تقلب در رای با استفاده از شناسنامه غیر، ایجاد رعب و وحشت برای افرادی که می خواهند رای دهند در محل صندوق ها، تجمع، انجام رفتارهای ناصحیح و غیر اسلامی، هر گونه هنجارشکنی و تخلف انتخاباتی ممنوع دانست و گفت: نیروی انتظامی با متخلفان برخورد قاطع می کند.
 
وی از مردم خواست روز جمعه و در همان ساعات ابتدایی رای گیری به پای صندوق های رای بیایند و در انتخابات مشارکت کنند و از به تعویق انداختن آن به ساعات آخر خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار