کد خبر: ۴۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 01 June 2015

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از فعالیت های انجام گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حوزه انتخابیه اش قدردانی و ادامه حمایت و فعالیت سازمان از زیربخش های مختلف کشاورزی شهرستان هشترود و چاراویماق را خواستار شد.

به گزارش  خبرنگار تابناک  تبریز به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، حاج غلامحسین شیری در نشست صمیمی با مهندس کریم مهری با بیان اینکه با اجرای پروژه پایاب سد سهند 12هزار هکتار از اراضی دیم این شهرستان به اراضی آبی تبدیل خواهد شد گفت: با انجام اینکار زمینه اشتغال برای بیست هزار نفر فراهم خواهد شد.

نماینده شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار بررسی مشکلات موجود در تعاونی روستایی، تامین تسهیلات بانکی برای واحدهای دارای مجوز ساخت از محل صندوق توسعه، صدور مجوز چاههای آب کشاورزی و تامین اعتبار برای برقی دارکردن چاههای کشاورزی با مشارکت سازمان آب منطقه ای از طریق مبادی قانونی شد.

وی ضمن حمایت از طرح پهنه بندی و فعالیت های اجرایی بخش کشاورزی در روستاها، آمادگی خود را جهت کمک به بخش کشاورزی و توسعه روستایی در مبادی قانونگذاری اعلام نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار خواستار حمایت و اهتمام جدی برای اجرای طرح پهنه بندی در فراکسیون توسعه روستایی و کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی شد.

مهندس کریم مهری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نمایندگان محترم مجلس از بخش کشاورزی ، با اشاره به اجرای طرح پهنه بندی که در راستای سند تدبیر و توسعه استان به عنوان پایلوت در حال اجراست افزود: با اجرای این طرح ورود دانش فنی به واحدهای تولیدی تسهیل و شاهد افزایش کمی و کیفی در تولیدات بخش کشاورزی خواهیم بود.

مهندس کریم مهری به پیگیریهای این سازمان جهت یافتن راهکارهای جدید برای تسریع در اجرای پروژه سد سهند اشاره نموده و افزود: در سال گذشته هماهنگی ها و همکاری های خوبی بین سازمان آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی استان در این خصوص صورت پذیرفت  که امیدوارم با پیگیریهای بیشتر موضوع سد سهند به سرانجام برسد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :