جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امسال 9 هزار و 700 نفر از مردم این استان برای شرکت در بیست و ششمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.
کد خبر: ۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 01 June 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ حمید خرمدل روز دوشنبه در آستانه 14 خرداد در جمع خبرنگاران افزود: این افراد با 165 دستگاه اتوبوس به صورت سازماندهی شده از سوی سپاه امام صادق (ع) و 29 دستگاه مینی بوس به صورت خودجوش اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: از این جمعیت سه هزار و 255 نفر خواهر، شش هزار و 445 نفر برادر و هزار و 450 نفر نیز به صورت خودجوش در آیین ارتحال امام راحل شرکت می کنند.

خرمدل ادامه داد: همچنین دو هزار نفر از روحانیون و مردم مقیم استان بوشهر در استان قم نیز به کاروان بوشهریان در حرم مطهر امام راحل متصل می شوند.

وی تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا را از اهداف حضور مردم در آیین سالگرد امام خمینی (ره) عنوان کرد.

خرمدل اظهارکرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب درآیین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی منشور سالانه حرکت انقلاب را ترسیم می کند.

وی گفت: حضور بی بدیل مردم ایران در آیین سالگرد امام راحل بیانگر قدرشناسی مردم نجیب کشور و پیروی از خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است.

خرمدل با تاکید بر ضرورت بازخوانی فرمایشات امام راحل در جامعه بیان کرد: برای این که شرایط حساس امروز را همچون گذشته با موفقیت پشت سر بگذاریم باید مسوولان به فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب توجه و سفارش آن بزرگواران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی یادآورشد: برای پشت سرگذاشتن پیچ و خم ها باید راه امام راحل را ادامه دهیم و فرمایشات آن بزرگوار باید در تاریخ ثبت شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به سیاست انشقاق دشمن در سال همدلی و همزبانی علاوه بر این که همزبان باشیم باید همدل نیز باشیم تا بتوانیم در مقابل دسیسه دشمن ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: بازخوانی فرمایشات امام راحل، اجرای برنامه های فرهنگی، زیارت از اماکن مذهبی، سینه زنی سنتی در حرم امام خمینی (ره) و حسینیه جماران از جمله برنامه های کاروانهای اعزامی به مرقد مطهر است.

خرمدل اضافه کرد: نخستین کاروان از استان بوشهر امروز از جزیره خارگ آغاز و آخرین کاروان نیز روز شنبه 16 خرداد به استان بوشهر بازمی گردد.

وی یادآور شد: همه زایران مرقد مطهر امام راحل بیمه حوادث هستند و هر کاروان را یک آمبولانس همراهی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار