کد خبر: ۴۲۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 12 May 2017

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: سپاه پاسداران افتخار دارد اولین مجموعه ارگان و نهادی است که فرمان امام خود را گردن نهاده وبا روحیه جهادی این مهم را دنبال می کند.

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین در افتتاح طرح های  اقتصاد مقاومتی و گلخانه ای که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در شهرستان نیمروز انجام شد افزود: مجموعه کارهای سپاه پاسداران با محوریت قرارگاه قدس وسپاه سلمان رویکرد برنامه های سال 96 با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب وشعار سال و تاکید عنوان اقتصاد مقاومتی که تولید واشتغال اصل خروجی اقتصاد مقاومتی است کار را دنبال می کند . 

وی با اشاره به این مطلب که تولید واشتغال تفسیر اقتصاد مقاومتی است افزود: سپاه در استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال هم عرصه های اقتصاد مقاومتی و هم عرصه های محرومیت زدایی را که در سال جاری حوزه عمران روستایی را در حال اجرا و پیگیری دارد.

معروفی گفت: پروژه هایی مانند آب،راه، کشاورزی در دستور کار قرار دارد . 

این مسئول با اشاره به این مطلب که پرداخت تسهیلات دام و طیور یکی از عرصه های دیگری است که با جدیت در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد انجام می شود اظهار کرد: پیش بینی می شود در این حوزه کاری که 7هزار پروژه ،پروژه های بلا عوض است در سال 96 برای مردم در سراسر استان ،وهزار پروژه تسهیلاتی که در مجموعه 8هزار پروژه با محوریت قرارگاه ومجموعه سپاه وبسیج دنبال می شود.

وی گفت: پیش بینی با اجرای این 8هزار پروژه برای 9هزار نفر تا پایان سال 96 فرصت اشتغال ایجاد شود . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار