مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۶۶۵ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات در استان و صدور بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی، از صدور بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طی فروردین ماه سال جاری تعداد ۶۵۵ پرونده تخلف اقتصادی، کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت توسط دستگاه های نظارتی به این اداره کل ارسال شده و برای این متخلفان علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۶ میلیارد و ۹۵۴ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۸۳۴ ریال جریمه نقدی صادر شده است.

وی  به جزئیات پرونده‌های تخلف نیز اشاره کرد و افزود: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی تعداد ۴۹۶ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که ۹۳  پرونده مختومه شده  و مبلغ ۲  میلیارد و ۱۷۳  میلیون و ۵۱۵  هزار و ۳۸۰  ریال برای متخلفان اقتصادی در این بخش صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، بیشترین فراوانی تخلف در این حوزه را عدم نصب نرخ‌نامه، گرانفروشی و کم فروشی عنوان کرد.

جودکی با اشاره به عملکرد این اداره کل در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:  تعداد پرونده های قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی ۱۳۵ فقره بوده است و در حکم صادره علاوه بضبط کلیه کالا های مکشوفه مبلغ ۶ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۵۴ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت برای قاچاقچیان صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همچنین آمار پرونده‌ها ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در بخش بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی را ۴۳ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۱۱۶ میلیون و ۸۵۱  هزارریال  محکومیت صادر شده و۹۳ درصد پرونده های وارده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات عموم مردم در خصوص هر گونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم کیفیت کالا از سوی فروشندگان  است و ازعموم مردم درخواست می‌شود از طریق شماره‌های ذکر شده با بازرسان تعزیراتی در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار