فدراسیون بدمینتون قم را به عنوان میزبان مسابقه‌های بدمینتون دسته دوم باشگاه‌های کشور در بخش مردان معرفی کرده است.
کد خبر: ۴۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم، فدراسیون بدمینتون با درخواست هیأت بدمینتون استان قم مبنی بر میزبانی مسابقه‌های دسته دوم باشگاه‌های کشور در بخش مردان موافقت کرد و این مسابقه‌ها قرار است از 21 اردیبهشت برای 3 روز در قم برگزار شود. 

با توجه به این که قم غیر از سالن مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان سالن اختصاصی بدمینتون دیگری ندارد این رقابت‌ها نیز در سالن فرهمند برگزار می‌شود. 

تیم بدمینتون قم نیز قرار است یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باشد اما هنوز مشخص نیست با چه نامی در مسابقه‌ها شرکت می‌کند و از چه بازیکنانی بهره خواهد برد.

این در شرایطی است که علی پنجه‌باشی، رئیس هیأت بدمینتون استان قم، پیش از این از حضور بخش خصوصی در بدمینتون قم در عرصه مسابقه‌های لیگ خبر داده و گفته بود که قم با حمایت بخش خصوصی و به صورت یک تیم شخصی، در لیگ دسته دوم کشور تیم خواهد داشت اما امتیاز تیم دسته اولی قم نیز بر پایه خود همچنان استوار است.

مسئولان بدمینتون قم همواره از نبود حامی مالی برای این رشته و تیمداری در لیگ دسته اول و برتر گلایه‌مند بوده‌اند به طوری که بدمینتون‌بازان قمی هر سال با پیشنهادهای مالی خوبی برای حضور در تیم‌های دیگر در سطح کشور مواجه می‌شوند اما در بسیاری از موارد حاضر می‌شوند بدون دریافت دستمزد یا با حداقل دستمزد برای تیم بدمینتون استان قم به میدان بروند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار