رییس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر:
رییس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر از اعزام ۴۵ مبلغ مرد و زن به مناسبت نیمه شعبان به این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ گفتمان دینی ویژه مهدویت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 06 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام ۴۵ مبلغ مرد و زن به مناسبت نیمه شعبان به مهدیشهر خبر داد و افزود: مبلغان در این ایام از هجدهم الی ۲۲۲ اردیبهشت ماه جاری به مدت چهار روز در مساجد و هیئات مذهبی نسبت به آگاه‌سازی، ارتقای بینش، آگاهی‌های دینی، فرهنگی و سیاسی مردم اقدامات تبلیغی انجام می‌دهند.

مصطفی تقوی - کراپ‌شده

وی عنوان کرد: توجه جدی به مباحث انتظار و ولایت فقیه به‌عنوان اساسی‌ترین موضوعات و مباحثی است که مبلغان به آنها می‌پردازند تا مردم نسبت به حضرت ولی‌عصر(عج) و بحث مهدویت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهربا اشاره به برنامه‌های مبلغان به مناسبت نیمه شعبان گفت: در این میان در نیمه شعبان ۱۰ گفتمان دینی با موضوع علائم ظهور با عناوین ویژگی های آخر الزمان، وضع جهان از نظر افکار و عقاید، گروه بدعت ها در آخر الازمان، امام زمان (عج) و ولایت فقیه، وظایف منتظران، نقش جوانان در حکومت امام زمان (عج) از عناوین این گفتمان ها خواهد بود.

تقوی یادآور شد: تبلیغ چهره به چهره، تشکیل حلقه‌های انس و معرفت، معرفی شخصیت و سیره اهل بیت (ع) و توجه مردم به امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت ازدیاد نسل، حجاب و عفاف و ارزش‌ها و مبانی اسلامی و تبیین اصل ولایت فقیه از جمله برنامه‌های مبلغان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار