رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه برای تجهیز و نوسازی این مرکز درمانی بیش از هفت میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: قرار است درطرح توسعه این بیمارستان، اورژانسی مدرن در زیربنایی حدود سه‌هزار و 200 مترمربع با 70 تخت با استاندار کامل و بخش دوم چشم به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۴۱۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، بهنام مخصوصی، اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه از لحاظ بخش‌های چشم‌پزشکی، سوختگی و مسمومیت به‌عنوان قطب پزشکی غرب کشور شناخته شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به یک برنامه‌ کوتاه‌ مدت در قالب طرح 2020 در راستای متحول کردن این بیمارستان، گفت: تجهیز و نوسازی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه در راستای طرح تحول سلامت و ارایه خدمات درمانی مطلوب‌تر به شهروندان، در کمتر از یک‌ماه اجرایی شد.

وی به مکانیزه کردن بخش دارویی اشاره و بیان کرد: مکانیزه کردن تمامی درخواست‌های بخش‌ها متناسب با سنجش‌ها و اعتبار بخش وزارتخانه در سیستم و دستور‌العمل‌ها، اجرایی شد.

مخصوصی با بیان اینکه آزمایشگاه این مرکز به آخرین تکنولوژی روز مجهز شده است، خاطرنشان کرد: فضای آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) به‌طور کلی بهسازی و نوسازی شده است، بخش‌های پذیرش و نمونه‌گیری از یکدیگر تفکیک شد و با گسترش بخش میکروب‌شناسی، بخش بانک خون نیز اضافه شد.

این مسؤول به مراجعه 150 تا 200 نفر به اورژانس این بیمارستان در روز اشاره و تصریح کرد: حدود 6 تا هشت هزار در ماه در اورژانس این مرکز درمانی پذیرش صورت می‌گیرد و در تمامی مراکز این بیمارستان بین 15 تا 18 هزار بیمار اورژانسی و بستری داریم.

مخصوصی یادآور شد: به طور میانگین روزانه 100 تا عمل جراحی در چهار زمینه مختلف حلق و بینی، چشم، گوش و جمعی در دو شیفت کامل صبح، عصر و شب هم در صورت عمل اورژانسی، فعال است.

وی با اشاره به اینکه اینکه اتاق عمل بیمارستان امام خمینی‌(ره) در 30 روز کاری با بیش از 60 هزار نفرساعت براساس آخرین استانداردهای تجهیز و نوسازی شده است، افزود: شایع‌ترین عمل چشم این مرکز درمانی عمل آب‌مروارید و تزریق داخل چشمی است، اما عمل فوق‌تخصصی جراحی شبکیه، پیوند قرنیه، آب سیاه و انحراف چشم نیز انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه برای تجهیز و نوسازی این مرکز درمانی بیش از هفت میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: قرار است درطرح توسعه بیمارستان اورژانسی مدرن در زیربنایی حدود سه‌هزار و 200 مترمربع با 70 تخت با استاندار کامل و بخش دوم چشم به بهره‌برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار