در گرامیداشت 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم ،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در دبستان شهید محمد منتظری منطقه جعفرآباد کرمانشاه از معلمین این دبستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه،در این مراسم ارسلان حسینی مدیرکل،معاونین ،جمعی از مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و فرشاد فر رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمانشاه حضور داشتند.

حسینی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز معلم و تبریک این ایام به معلمین زحمتکش دبستان شهید محمد منتظری کرمانشاه گفت:معلمی شغلی شریف و ارزشمند است که به تعبیر مقام معظم رهبری،وظیفه مهمی چون «تربیت نسل آینده‌ای با هویت مستقل، عزتمند، دینی و دارای شاخص‌های ممتاز و جریان‌ساز»را بر عهده دارد.

در پایان این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اهدای گل از تلاش های ارزشمند معلمین این دبستان تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این دیدار رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمانشاه،مدیر و معلمین این دبستان از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این دبستان تشکر و قدردانی کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار