شهردار قزوین گفت: با توزیع امکانات و خدمات شهری در همه مناطق قزوین زمینه توزیع عادلانه خدمات و جلب رضایت مردم را فراهم می کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 29 April 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، مسعود نصرتی روز پنجشنبه درمراسم افتتاح طرح های عمرانی در شهر قزوین اظهارداشت: با عزم جدی خود تلاش می کنیم تا امسال در هر هفته پروژه های جدیدی را در شهر قزوین افتتاح کنیم و در این راستا توجه به مناطق محروم در اولویت قرار دارد.

شهردار قزوین بیان کرد: امروز نیز باافتتاح خانه فرهنگ ستارگان بادومیلیارد تومان که دارای خانه کودک، کتابخانه، مخزن کتاب،قرائت خانه،درسه طبقه زمینه استفاده مردم ساکن درمحله های مرکزی شهر قزوین ازامکانات فرهنگی فراهم شده است.

وی گفت: همچنین با خرید ۱۰ دستگاه خودروی حمل متوفی برای آرامستان قزوین زمینه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان فراهم شده است که برای آن ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار قزوین یادآورشد: یکی از دغدغه های ما تامین امکانات ورزشی و فرهنگی در مناطق محروم وجنوب شهر است که در این راستا مجموعه ورزشی چوبیندر با ۱۳ هزار مترمربع مساحت امروز به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی دارای زمینهای چمن و خاکی فوتبال، پیست دو میدانی، میز تنیس روی میز، وسایل بدن سازی است و برای جوانان و نوجوانان این ناحیه شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نصرتی گفت: همچنین سردرب آرامستان بهشت رضوی با ۳۶۰ میلیون تومان طراحی و احداث شده است.

وی بیان کرد: در این مجموعه ۱۰ غرفه تجاری هم پیش بینی شده که نیازهای خانواده های متوفیان را تامین خواهد کرد.

نصرتی اضافه کرد:درکنار ساخت تقاطع های غیر هم سطح و بوستان و خدمات دیگر شهری مصمم هستیم در مسیر تحقق حقوق شهروندی با توزیع عادلانه امکانات شهری در همه مناطق خدمات شهری را ارائه کنیم.

شهردار قزوین اظهارداشت: هر پنجشنبه در شهر قزوین یک پروژه جدید افتتاح می کنیم و هفته اینده طرح هایی در منطقه باغ نشاط که از محله های کم برخوردار است به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: تمام طرح های اجرا شده دارای ردیف اعتباری مصوب هستند و امیدواریم با تحقق برنامه های پیش بینی شده گامی در مسیر توسعه شهری و جلب رضات مردم برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار