مديرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری قزوين گفت: پایانه مسافربری جنوب غربی استان قزوین که از دروازه رشت به نسیم شمال منتقل‌شده است جانمایی درستی دارد و مشکلات آن با مرور زمان حل می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 26 April 2017
عبدالعلی دربندی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، تصریح کرد: از 8 ایستگاه تاکسیرانی برون‌شهری موجود در سطح شهر فقط یک ایستگاه زیر نظر تاکسیرانی شهر قزوین است و بقیه ایستگاه‌ها با شهرداری‌های بیرون از شهر هستند و ما صرفاً محل ایستگاه را در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهیم و نظارتی بر فعالیت تاکسی‌های این ایستگاه‌ها نداریم.

وی افزود: ما در قزوین موظفیم ایستگاه‌هایی برای تاکسی‌های خروجی قزوین در نظر بگیریم و پایانه تأسیس کنیم، به همین منظور یک پایانه در «نسیم شمال» تأسیس کردیم که تمام ورودی‌های غرب قزوین در این ایستگاه قرار بگیرند، وظیفه شهرداری صرفاً تأسیس و تجهیز پایانه مسافربری که به مردم که از برون‌شهری است ایجاد و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مديرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری قزوين تأکید کرد: وظیفه شهرداری ساماندهی است که تاکنون برای خرید زمین و تجهیزات پایانه نسیم شمال حدود 3 میلیارد تومان هزینه شده است و برای توسعه آن باید هزینه بیشتری صورت بگیرد، ماشین‌های برون‌شهری غرب قزوین در این پایانه مستقر شوند.

وی یادآور شد: پیش‌ازاین تاکسی‌های محمودآباد، کوهین، آقابابا و ماشین‌های مسافربری لوشان و منجیل در میدان 22 بهمن مستقر بودند که با تأسیس این پایانه بعدازاین تاکسی‌ها در نسیم شمال مستقر خواهند شد، که در حال حاضر با تنش‌هایی از سوی مسافران و رانندگان تاکسی همراه است.

دربندی زاده تأکید کرد: تمام ایستگاه‌های تاکسی که تأسیس می‌شوند در ابتدا با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستند برای مثال ایستگاه محمدیه و الوند چندین مرحله تغییر مکان داده  و در آینده نیز ممکن است مکان ایستگاه تاکسی محمدیه و الوند نیز تغییر پیدا کند.

وی تصریح کرد: درهرصورت نارضایتی مردم وجود دارد و اگر به نظر مردم باشد این ایستگاه باید به میدان آزادی یا بازار منتقل شود بنابراین با گذر زمان استفاده از این پایانه برای مردم جا می‌افتد و نارضایتی‌ها از بین می‌رود، همان‌طور که پایانه قزوین در خیابان امام خمینی(ره) بود که بعد به میدان آزادی و سپس به طالقانی منتقل شد و هم‌اکنون مردم از رضایت کامل برخوردارند.

مديرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری قزوين تصریح کرد: رانندگان نیز نگران هستند که ماشین‌های شخصی در میدان 22 بهمن مستقر شوند اما نگران نباشند این مشکلات به‌مرور حل می‌شود و ما با  این مسائل برخورد می‌کنیم، همچنین اتوبوس‌ها از میدان 22 بهمن تا نسیم شمال مسافران را جابه‌جا خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار