در گفت‌وگوی اختصاصی با تابناک قزوین؛
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین با بیان اینکه برای تعیین لیست ائتلاف پیروان ولایت 80 کاندیدا بررسی شده‌اند، گفت: لیست زیر، گزینه های نهایی جبهه پیروان ولایت هستند.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 26 April 2017
علی نجف‌آبادی، رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین در گفتگوی اختصاصی با تابناک قزوین با اشاره به پایان جمع بندی برای اعلام لیست نهایی این جبهه اظهار کرد: موضوع انتخابات یکی از امتیازات بزرگ نظام اسلامی ما است که به لطف خدا مردمسالاری دینی را به رخ دنیا می کشاند و نشان می دهد  که خوشبختانه کشوری داریم که این اتقاق به معنای واقعی در آن می افتد.
وی افزود: مجموعه‌ای از نیروهای اصولگرا و معتمدین و نیروهای انقلابی بعد از شکل‌گیری جریان اصلاحات، تحت نام ائتلاف پیروان ولایت وارد صحنه انتخابات شدند و پس از مدتی این روند الگویی برای سراسر کشور شد.
نجف‌آبادی عنوان کرد: صحنه سیاسی کشور در آن دوران به شکلی دیگر رقم خورده بود و قزوین یکی از شهرهایی بود که بیشترین آرا را در صحنه انتخابات کسب کرده بود.
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین تأکید کرد: باتوجه به حساسیت این انتخابات، از نیمه دوم سال 95 وارد کار شدیم و مجموعه ای جمع شد تا نیروهای ولایی و انقلابی را شناسایی کند.
وی خاطرنشان کرد: تا به امروز برای تعیین یک لیست مشخص و خوب بیش از 1100 نفر ساعت تلاش شد تا به این لیست رسیدیم .
نجف‌آبادی تأکید کرد: در گامی نخست از 80 نفری که احتمال می دادیم برای انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کنند دعوت شد و رایزنی های لازم صورت گرفت و در نهایت در نظرسنجی های مختلف از 80 نفر به 60 و سپس به 40 نفر رسیدیم.
وی بیان کرد: از این به بعد کار در فرایندی جدید پیش رفت و این افراد به صورت حضوری برنامه های خود را اعلام کردند و پس از آن با نظرسنجی به 20 نفر کاهش یافت .
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین تصریح کرد: بعد از تلاش ها و جلسات مختلف به این لیست 9 نفره که شامل آزاداگان، جانبازان، حقوقدان، افراد با سابقه حضور در شورا و مدیریت های شهری و استانی هستند و دارای کارنامه قابل قبول و اثرگذار در استان بودند رسیدیم.
 
لیست 9 نفره ائتلاف پیروان ولایت
وی گفت: حسین شفیعی‌ها، عباس ظاهری، محسن حق شناس، خانم طاهره سیدی، فرج الله فصیحی رامندی ، مهدی مهدیخانی، محمد خورشیدی، محمد قنبری، حسین صلح جو 9 نفری هستند که به ترتیب به عنوان لیست جبهه پیروان ولایت استان قزوین معرفی می شوند.
نجف‌آبادی عنوان کرد: با توجه  به نام پیروان ولایت ، افرادی باید انتخاب می شدند که با شاخصه هایی که مقام معظم رهبری ملاک قرار داده اند همخوانی داشته باشند.
وی اظهار کرد: ساده زیستی، معتقد به کار تیمی ، کارآیی در شورا ، جرات داشتن برای ایجاد تحول، سعه صدر و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی از جمله شاخصه هایی بود که برای انتخاب این لیست مورد توجه قرار گرفت.
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین اظهار کرد: علی رغم اینکه گفته می شود لیست جوان نیست باید بگوییم که افرادی همچون آقایان قنبری، مهدی مهدیخانی یا حتی محسن حق شناس جوانانی هستند در لیست حضور دارند و می تواند بیانگر این باشد که این لیست ترکیبی از جوانگرایی و تحربه است.
وی در پایان یادآور شد: ائتلاف با دیگر جریان های اصولگرایی مثل پایداری و جمنا نیز در حال انجام است تا از چند قطبی بودن خودداری شود و اگر بتوانیم به یک لیست مشترک برسیم که حداقل در 80 درصد اشتراک داشته باشیم آمادگی ارائه یک لیست واحد را نیز داریم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
با سلام ضمن تشکر از لیست ارایه شده ووخسته نباشید خواستم عرض کنم که نام درست ستاد ائتلاف بزرگ پیروان ولایت می باشد جهبه صحیح نیست
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
احسنت لیست خوبیه
واقعا آدمهای باتجربه وسالمی هستند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
لیست خوبیه فکر می کنم اکثرشون به شورا راه پیدا کنند
قزويني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
آقاي نجف آبادي ميشه لطفأ سن جواني رامشخص بفرماييد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
32 با مدرک دکترا عمران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار