با حضور امام جمعه بوشهراز پایگاه مجازی شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص سال ۱۳۹۴ که مبارزه مستقیم با آمریکا داشت رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 30 May 2015
تابناک بوشهر: در مراسم شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بعدازظهر امروز از پایگاه مجازی شهید نادر مهدوی  به عنوان شهید شاخص سال 1394 کشور رونمایی شد.

در این مراسم فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این استان در بیشتر شاخص‌ها دارای برتری است اظهار داشت: این استان با داشتن جوانانی خلاق، شایسته ونخبه در بیشتر برنامه‌ها و مسابقات حضوری فعال دارند که جایگاه این استان را در حوزه خلاقیت جوانان را ارتقا  داده‌اند.

سردار فتح‌الله جمیری با اشاره به اینکه شهدای استان بوشهر در خلیج فارس حماسه ماندگار آفریدند بیان کرد: شهدای قهرمان و شجاع استان بوشهر در دفاع از آبهای خلیج فارس در محدوده استان بوشهر مستقیم با آمریکا مبارزه کردند و صدمات قالب توجهی به آنها وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید نادر مهدوی یکی از قهرمانان مبارزه با آمریکا در خلیج فارس است تصریح کرد: براساس شاخص‌های درخواستی و با ارزیابی‌های صورت گرفته شهید نادر مهدوی در کشور به عنوان شهید شاخص ملی در سال 1394 در کشور انتخاب شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهربا بیان اینکه شهید نادر مهدوی هیمنه آمریکا را شکست افزود: سردار شهید نادر مهدوی  نامی است که در عرصه جهان در مبارزه با استکبار ماندگار است بگونه‌ای که مبارزان با استکبار می‌تواند با پیروی از این بزرگ مرد مبارزه با استکبار درس آزادگی و مبارزاتی بیاموزند.

جمیری با بیان اینکه پایگاه مجازی شهید مهدوی شاخص ملی در بوشهر رونمایی شده است بیان کرد: عزم بر این است که این شهید به جهانیان معرفی شود و بر این اساس امسال برنامه‌های ویژه‌ای در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود که باید در این راستا برنامه ریزی ویژه‌ای انجام شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار