فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برپایی مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در بوشهر با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 30 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالرضا دشتی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران بوشهر، اظهار داشت: شخصیت حضرت امام(ره) از جنبه‌های مختلف قابل‌ مطالعه بوده و درس‌های آموزنده فراوانی برای مردم و مسئولان در آن نهفته است.

دشتی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بانام امام خمینی(ره) پیوند خورده است، افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب را به جوانان امروز معرفی کنیم، می‌بایست شخصیت امام خمینی (ره) را به نسل جوان امروز به‌ خوبی و با دقت بشناسانیم و شور و اشتیاق برای امام‌شناسی را در آنان تقویت و نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، منطقه و جهان از ثمرات این انقلاب شکوهمند اسلامی ارتزاق می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر در هر جای دنیا فریاد آزادی‌خواهی سر داده می‌شود، تأثیر برکات روشنگری انقلاب اسلامی ایران به چشم می‌خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) احیاگر بینش دینی و اسلامی بود، بیان کرد: امام(ره) عظیم‌ترین حماسه مردمی یعنی انقلاب اسلامی را در عصر حاضر خلق کرد و انقلاب وی تنها متعلق به کشورهای اسلامی نیست، بلکه متعلق به تمام‌ آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جامعه بشری است.

دشتی با بیان اینکه با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه آرمان‌های امام و انقلاب، حفظ و پاسداشت اهداف انقلاب بسیار مشکل است، گفت: ما امروزه همه‌چیزمان را مدیون امام راحل(ره) می‌دانیم و اگر وجود امام و آن یادگار گران‌قدر‌ یعنی نظام جمهوری اسلامی نبود، جایگاه امروز ما نیز مشخص نبود.

وی بر حضور بسیجیان، حلقه‌های صالحین، هیئت‌های عاشقان ولایت و عموم در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در بوشهر که با حضور آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار می‌شود تأکید کرد، یادآور شد: این مراسم  روز پنجشنبه 10 صبح در مصلا جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تأکید بر اینکه زهی خیال باطل که آنچه دشمن در خیال داشته باشد و به آن برسد زیرا مردم ایران نشان داده‌اند که با حضورشان در صحنه‌های مختلف توطئه‌های بسیاری از دشمنان را خنثی کرده‌اند، عنوان داشت: برخی به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند اما مردم با حضور عظیم خود در اجتماعات و تحت زعامت ولی‌فقیه نشان خواهند داد که نخواهند گذاشت دشمنان به این خواسته خود نیز برسند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار