رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین از برگزاری اعتکاف در 20 مسجد شهری و روستایی با حضور 4 هزار و 193 معتکف خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 16 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از ستاد اعتکاف قزوین، حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی مسؤول ستاد اعتکاف شهرستان قزوین اظهار داشت: 4 هزار و 193 نفر در مراسم اعتکاف در 20 مسجد شهری و روستایی شهرستان قزوین شرکت کردند که از این تعداد دو هزار و 813 نفر خواهر و یک هزار و 380 نفر از برادران حضور داشته‌اند.

وی افزود: آیین عبادی اعتکاف در شهرستان قزوین، در هشت مسجد سطح شهر و هشت مسجد از توابع شهرستان و مساجد دانشگاه امام خمینی(ره)، علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و لشکر 16 زرهی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین عنوان کرد: تعداد معتکفان در سال 96 رشد خوبی نسبت به سال قبل داشت، به طوری که با توجه به افزایش متقاضی در روزهای پایانی ثبت‌نام برای شرکت در اعتکاف، ظرفیت پذیرش در برخی از مساجد و حتی مساجد میزبان معتکفان را افزایش دادیم.

صفی‌خانی عنوان کرد: اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد، تشکیل حلقه‌های معرفت، برگزاری جلسات تصحیح قرائت نماز و جزءخوانی و محافل انس با قرآن و برنامه‌های سخنرانی،‌ مداحی، ‌مناجات خوانی، پاسخگویی به سؤالات شرعی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این ایام برای معتکفان به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار