رئیس ستاد انتخابات قزوین:
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: قزوین، در ارزیابی ستاد انتخابات کشور جز استان های ممتاز در همه مراحل اجرایی انتخابات پش رو بوده است
کد خبر: ۴۰۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، سیدسعید شاهرخی در جلسه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا امروز در ارزیابی‌های وزارت کشور جزو استان‌های ممتاز در همه مراحل اجرایی انتخابات پیش رو بود‌ه‌ایم و از جمله در برگزاری بیشترین تعداد جلسات و در اجرای مصوبات عنوان برترین ستاد انتخابات استان‌های کشور را دارا هستیم.

وی گفت: همچنین جزء معدود استان‌هایی هستیم که تمام حوزه‌های انتخابی شهری و روستایی به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیده است به ویژه در خصوص با روستاها که در دوره قبل در 72 درصد حوزه‌های انتخابی واجد شرایط انتخابات برگزار شد اما امسال در 100 درصد روستاهای واجد شرایط استان انتخابات برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه با اشاره به بهبود آمارهای ثبت‌نامی در این دوره انتخابات شوراها نسبت به دوره قبل افزود: تعداد بانوانی که دراین دوره ثبت‌نام کرده‌اند، رشد 76 درصدی را نسبت به سال 92 نشان می‌دهد و تعداد داوطلبان مرد هم 22 درصد رشد داشته و تعداد کرسی‌های عضویت هم با رشد 9 درصدی مواجه بوده است.

شاهرخی در خصوص مدارک تحصیلی داوطلبان در سطح کارشناسی ارشد و دکترا گفت: آمارها به ترتیب رشد 153 درصدی و  133 درصدی را در این دوره نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

این مسؤول در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان عنوان کرد: به فرمانداران تأکید کرده‌ایم فقط بر اساس مدارک و مستندات صلاحیت افراد بررسی شده و شنیده‌ها و گفته‌ها در این خصوص هیچ تأثیری نداشته باشد که بیشتر داوطلبان هم تأیید صلاحیت شده‌اند و در دور رقابت باقی می‌مانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار