سردار آبنوش:
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: ایران کشوری است که دارای علم هسته‌ای، علم نانو، گاز و غیره است اما برخی مسؤولان عزت کشور را تضعیف کرده و برای استقبال از هواپیمای مرجوعی به فرودگاه می‌روند.
کد خبر: ۴۰۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت چهلمین روز از تدفین شهدای شهر شریفیه مراسمی در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با حضور مردم شهیدپرور، مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: شهدا روح‌بخش جوانان نسل‌های سوم چهارم انقلاب هستند.

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه دشمن چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارد، افزود: جهان عرب و غرب در برابر ایران و در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی یک فریاد را می‌زنند و متحد هستند و با ابزارهایی همچون ماهواره و فضای مجازی که در دست دارند، به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب دلیل ناتوانی و عدم موفقیت ایران را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران با ایجاد هشت سال جنگ تحمیلی، توطئه، فتنه و شبکه‌های ماهواره درصدد براندازی انقلاب بودند که با تدابیر امام و رهبری این توطئه‌ها خنثی شد و آن‌ها نتوانستند به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به سبک زندگی اسلامی در ایران اضافه کرد: در فرهنگ غرب خانواده معنایی ندارد اما با کاوش امروزی مجسمه‌های ایران اسلامی پنج هزار سال پیش، به عفت و حیای بانوان پی می‌بریم.

آبنوش عنوان کرد: آب یکی از تهدیدات بزرگ دنیا است که در این زمینه امروز با مدیریت کشور به دست مقام معظم رهبری شاهد دستاوردهای عظیمی از جمله ایجاد 550 سد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر علمی قبل از انقلاب جزء آخرین کشور بودیم اما در حال حاضر خود دشمن می‌گوید که ایران جزء هشت کشور نخست جهان از نظر علمی است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا تشریح کرد: ایران کشوری است که دارای علم هسته‌ای، علم نانو، گاز و غیره است اما برخی مسؤولان عزت کشور را تضعیف کرده و برای استقبال از هواپیمای مرجوعی به فرودگاه می‌روند.

آبنوش با اشاره به اقتصاد کشور و ورود کالای قاچاق یادآور شد: با وجود گمرک در کشور بازهم کالای قاچاق وارد می‌شود که در این زمینه مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارند که امیدواریم این راهبرد با همت مسؤولان و مدیران کشور تحقق یابد.

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان اصرار دارند جنس اجنبی وارد کشور شود، ادامه داد: راهبرد اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری تدوین و تبیین شده است، بسیاری از کشورها این راهبرد را سرلوحه کار خود قرار داده و موفق بوده‌اند که می‌طلبد در داخل هم به این مهم توجه ویژه‌ای کرده و از ورود کالای قاچاق ممانعت به عمل آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار