رئیس کل دادگستری ایلام گفت: برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در دستور کار قرار دارد .
کد خبر: ۴۰۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 12 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رزم ظهر امروز در نشست تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام اظهار داشت: به منظور برخورد جدی و به موقع با تخلفات انتخاباتی ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: تمهید برنامه‌های پیشگیرانه و رصد فضای پیرامون انتخاباتی و پیگیری و رسیدگی به جرائم احتمالی انتخابات از مهم‌ترین وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی است.

وی ادامه داد: قطعا برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در دستور کار ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام قرار دارد و رفتار کاندیداها و طرفداران آنان در استان ایلام رصد می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: نوشتن و اظهار مطالب خلاف واقع از ناحیه کاندیداها و وعده‌ وعیدهای دروغین و استفاده از عناوین معجول در پوسترهای تبلیغاتی و تبلیغ علیه کاندیداها و نامزدهای دیگر و سخنرانی انتخاباتی قبل از شروع تبلیغات و ... از جمله تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود.

رزم تصریح کرد: خرید و فروش آراء در انتخابات، توزیع سبد کالا و مواد غذایی در بین توده مردم در زمان تبلیغات انتخاباتی و دامن دادن کینه‌ها و دشمنی‌ها و مسایل قومی و قبیله‌ای و ... از دیگر تخلفات انتخاباتی شمرده شده و با خاطیان برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: امروز در ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان ایلام مصب شد که به منظور رصد فضای مجازی و جلوگیری از تخلف در فضای مجازی نشستی با مسؤولان امر در این حوزه تشکیل شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار